Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Syns det er litt skummelt når man ikke føler noenting... Er riktignok bare 4+3 så er jo veldig tidlig. Bare redd det er en kjemisk jeg har oppdaget tidlig eller noe. Har fått positiv test hver dag en uke nå. Og billigtesten blir jo sterkere da. Må vel bare stole på testen og være "glad" så lenge jeg ikke kjenner masse rare ting da. Murringer har jeg, vond korsrygg og trøtt. men dette trenger jo ikke være pga graviditeten. Sultfølelse merker jeg ingenting av, heller mistet den. Erfaringer anyone?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Her slo ikke kvalmen osv inn før i uke 7, så nyt tiden så lenge du kan
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Det er nå sånn at det er de aller færreste som får hele lista med symptomer så tidlig. Det er også som får hele lista med symptomer i det hele tatt. De fleste får bare et fåtall av de. Når jeg har vært så kort på vei som du har jeg kun hatt murringer i livmorområdet. Jeg har hatt få symptomer, bare kvalme og ømme bryst, og det har jeg ikke fått før i uke 5-8
prøver1gang Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg er ikke mye lenger enn deg, er 5+3, men jeg heller merker ikke mye. Litt mer sur på jobben, og endel "mensen"smerter på kveld og natt. Syns det deilig å ikke ha så mange symptomer egentlig, gruer meg til å bli veldig dårlig, kvalm osv. Hvis jeg blir det. Hehe, så nyter at jeg fortsatt er som "normal". Men enig i at det er litt æsj å ikke føle seg SÅ gravid :-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Her kom trøttheten og kvalmen i uke 7 i begge svangerskap, etterfugt av en enorm matlyst. Bare nyt å være "symptomfri" for du blir tidsnok lei av kvalme, trøtthet, følelsessvinginger, ulvehunger, vektoppgang, oppblåsthet, strekkmerker, vannansamlinger, sure oppstøt, bekkenløsning, babyføtter som sparker deg oppi ribbeina når du skal sove, smertefulle kynnere osv. Du får nok ikke alle disse plagene men 3-5 stk kjenner de fleste på gjennom store deler av svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 JEG blir irritert og frustrert på de som klager på å ikke kjenne NOE.. Heldig er dere, og langt har dere heller ikke kommet enda.. Sikker slike som legger ut magebilder allerede i uke 12..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå