Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Er skolemiljøet bra?Vet alle hvem alle er der? Lurer på om jeg skal flytte ditt men er usikker på hvordan det er å vokse opp der for min sønn.Og vil ikke bo et sted hvor alle vet hvem alle er.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Solbergelva utenfor drammen.mente jeg.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg bor bittelitt lenger bort, i krokstadelva, og der er det veldig fint å bo. Har intrykk av at Solbergelva er hyggelig, litt sånn som det er hos oss. Om ikke alle, så vet veldig mange i nærområdet hvem du er, er på hils osv men samtidig så er det så stort at alle kjenner deg ikke.
Kanelboller Skrevet 21. april 2013 #5 Skrevet 21. april 2013 Solbergelva kan varmt anbefales! Bodd her i 3år med to småttisser og stortrives. Veldig koselig miljø, nært til skog og mark med flotte turstier og muligheter for å gå ferdigpreppa løyper helt til drammen skisenter. Mange barnehager å velge i mellom, apotek, nille, kiwi, cafe og frisør på solbergsenteret. Flott skøytebane om vinteren og fotballbane om sommeren. Drøye 40-50min direkte timeekspressen til oslo, og busser som går hvert 20minutt til drammen som bare tar 10-15min. Solbergelva anbefales på det varmeste hvis du jobber i drammen/oslo eller omeng.
Edelweis Skrevet 21. april 2013 #6 Skrevet 21. april 2013 jeg bor ikke der selv, men tanta mi gjør det så vi har feriert der hver sommer, og fortsetter med det nå som jeg har barn selv. Det er veldig fint der, hyggelige folk, minst en superbra barnehage som jeg varmt kan anbefale :-D kunne gjerne tenkt meg å bodd der selv :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå