Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 på innlegg der det verken blir ytret hverken en mening eller det har humor. Kun saklig, kjedelig info. Driver dere supportervirksomhet?
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Hvis jeg liker det jeg leser/ er enig i det som står skrevet så trykker jeg liker..
Gjest Mrs. Careface Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Om man er enig i noe en skriver er det jo ikke nødvendig å skrive akkurat det samme. Mye enklere å bare trykke liker om man er enig
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Bare fordi du ikke synes noe er morsomt eller interessant, betyr jo ikke det at ingen andre gjør det. Men sier som de andre her- er jeg enig i noe eller synes det er godt sagt på noen måte, så trykker jeg også liker innimellom, istedetfor å svare nøyaktig det samme.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Nå mente jeg ikke innlegg om meninger. Men for eksempel hvor mange barn har du og svaret er "2 barn". Hi
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 Nå mente jeg ikke innlegg om meninger. Men for eksempel hvor mange barn har du og svaret er "2 barn". Hi Kanskje de har 2 barn selv da, og synes det er koselig at noen andre har det, hvem vet? Eller så er det bare en vane de har lagt seg til fra Facebook.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #7 Skrevet 25. oktober 2012 Nå mente jeg ikke innlegg om meninger. Men for eksempel hvor mange barn har du og svaret er "2 barn". Hi Kanskje de har 2 barn selv da, og synes det er koselig at noen andre har det, hvem vet? Eller så er det bare en vane de har lagt seg til fra Facebook. For to barn er sannelig unikt
Mamma4livet Skrevet 25. oktober 2012 #8 Skrevet 25. oktober 2012 Som noen skrev så tror jeg man trykker liker når det er noe man kjenner seg igjen i.
Mandalas Skrevet 25. oktober 2012 #9 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg trykker "liker" på sånne kjedelige spm. Ikke fordi jeg syns det er stas at andre også har to barn, haha. Jeg trodde det var opplagt at det var fordi jeg ikke gadd å skrive samme kjedelige informasjonen en gang til i et eget innlegg. Da trykker jeg heller liker som for å si "samme her".
☆☆☆ Skrevet 25. oktober 2012 #10 Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Trykker for å markere at eg er einig, som alternativ til å skrive eit identisk innlegg. Edit: kan også like for å fortelje at dei tørre fakta i innlegget gjeld meg også. Endret 25. oktober 2012 av ★
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå