Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Har fått en kraftig betennelse i kjeven og tannen og tannlegen skal skrive ut antibiotika etter jeg har vært på ny "utspyling" i morgen, av denne forferdelige verkebyll saken som er i munnen... Nå har det seg sånn at jeg "kanskje" kan være gravid... forventet mens i dag, ingenting har skjedd foreløpig. Vi er i 1 pp så det er vel rellativt usannsynlig at spiren har klort seg fast så fort... Uansett... Er det noe fare med antibiotika tidlig i svangerskapet? Tenker å ta en test i morgen så fort apotekene åpner for å sjekke såklart.
Februargullet2013 Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Nei tok det i uke 7, og er ikke noe galt med den lille i magen,den er helt frisk. Har tatt i uke 7,15 og 22 ,sliter med UVI
Tingenes Herre Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Si ifra til tannlegen at du er gravid. Ikke alle typer antibiotika er forenelig med graviditet.
TanteTroll Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Tingenes herre har rett- ikke alle typer kan brukes under graviditet, mens andre typer er helt uproblematiske å bruke.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Penicillin er helt trygt å bruke i svangerskapet. Andre typer antibiotika er jeg usikker på..
Blomstogbier Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 Som andre skriver er det helt ufarlig så lenge du får en type som ikke er farlig De har egne medisiner som er trygge for gravide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå