Gå til innhold

Er vektklubb.no bra? Evt. alternativer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som har erfaring med vektklubb.no? Jeg skal ned i vekt, og har begynt å trene, men må jo ta tak i kosten også... Derfor ønsker jeg meg et verktøy hvor jeg enkelt kan skrive ned alt jeg spiser og få regnet ut om det er for mye/for lite mat, om jeg får i meg nok av de forskjellige næringsgruppene osv. Helst som en applikasjon til iPhone, men som nettside fungerer vel det også.

Gir vektklubb.no meg dette? Finnes det andre (og kanskje bedre) alternativer? Det er viktig at jeg ikek må bruke altfor mye tid på å taste inn næringsverdiene til forskjellige varer, derfor tenker jeg at det er best med en norsk versjon (der det meste ligger inne allerede).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns vektklubben.no (Grete Roede sin side) er helt grei til registrering, og den er gratis :) Ellers har jeg brukt diett.no, også gratis og helt ok. ShapeUp Club er en app som også er helt ok for registrering :)

Skrevet

Og appen kan synkroniseres med Endomondo, en treningsapp, så får du registrert trening også :)

Skrevet

Takk for tips, shapeUp ser ikke så dumt ut, jeg får teste ut den. :)

hi

Skrevet

Hm, men jeg finner ikke noen informasjon om oppkobling mot Endomondo i ShapeUp club, bare til Runkeeper?

hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...