Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Har to barn på ett år og fire år. bor i en 3 roms med mulighet til å gjøre om til en fire roms. da blir det er liten fireroms på ca 76 kvm. hva ville dere gjort? Ha et soverom hver til barna (samme kjønn), eller at de deler et lite rom, men får større plass i stua å leke på? -litt i villrede på hva vi bør gjøre.....
Tauriel Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Hvis barna går godt overens og er ikke av typen som flyg i tottene på hverandre, så hadde jeg ikke gjort om til 4 roms. Er di av typen som flyg i tottene på hverandre for ingenting så ville jeg ha gjort om til 4 roms
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Fra ca skolealder synes jeg barn trenger et eget rom. Før det er det vel bare koselig å dele:-)
Birben Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Vi har nettopp gjort det samme! nydelig med vært sitt rom til ungene siden de legger seg på forskjellige tider blant annet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå