Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Hva har de på seg under kjolen? Ull eller bomull? Jenta mi er veldig glad i å bruke kjoler, men er vanskelig å finne billig ulltøy som er ensfarget i en nøytral farge. Og longsene i ull er jo baggy. Rumpa langt ned og sitter ikke tett til bena i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Synes disse ribbestrikkede tightsene er greie. Da kan Nan ullstolongs eller strømpebukse under.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg bruker endel stripete ullklær fra cubus. Synes de sitter pent og holder seg greit. Grå og hvit -stripete strømpis er greit under det meste synes jeg. Helt ok til rosa. Jeg har også noe hvitt ulltøy som vi bruker endel, men jeg husker ikke hvor jeg kjøpte det.
Major HotLips Houlihan Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Safa ullstrømpebukser er fine og sitter godt
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Alltid ull under, både under og over. Da er det lettere for de ansatte å bare ta av kjolen og vips så er hun klar for utetøy. Kjøper Janus og Safa ullstrømpebukser. Og prinseseulllongs med blondekant (Janus) sitter ikke baggy med Ullvangsokk. Wooland har også fine ullbukser som passer fint til kjoler og skjørt.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 Safa ullstrømpebukser i hvitt og rosa er mye brukt her, Janus har også noen fine strømpebukser i hvitt og rødt. På overkroppen bruker de ofte hvit ullbody/ trøye fra Janus med blonder nederst på armene, synes de er så skjønne. Har også en del hvitt ullundertøy som jeg har kjøpt på apoteket faktisk, Royal tror jeg det heter, veldig mykt med angora-ull i.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #7 Skrevet 25. oktober 2012 Vi bruker aldri strømpebukser, men stilongs og sokker i ull + ulltrøye. Hvis det ikke er for kaldt har hun gjerne en tights over stilongsen. En stund forrige vinter ville hun ikke ha på dress utenpå kjolen. Da hadde hun et hammelt slitt skjørt utenpå dressen. Ikke pent, men en veldig fornøyd unge ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #8 Skrevet 25. oktober 2012 De har ribbestrikkede ulltights på Cubus. Har kjøpt et par, ikke tatt i bruk enda, men de virker veldig greie. Ellers så er ikke ullplaggene de har på Cubus så avskrekkende dyre syns jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå