Gå til innhold

Skygg banen! I dag er jeg et monster!!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er ei skikkelig tikkende hormonbombe i dag !! Kjenner jeg knurrer av alt eg ser og leser som ikke er 100 % korrekt i mine øyne. Jeg pleier ikke være sånn, men i dag føler jeg meg merkelig. Greide å lage en krangel med samboern i går kveld etter leggetid og sendte han på sofan.. Tror egentlig han blei letta som slapp så lett unna... Krangelen var om en mobillader.

Har vært ute i trafikken i dag.. Og knurrer til de som måtte kjøre for sakte eller glemmer å blinke i rundkjøringer. Vanligvis pleier jeg å uffe meg litt.. I dag veiver jeg med fingern og banner ivei. Skal på jobb seinere.. Håper jeg greier å skjule dette beistet som lurer under overflaten. Nesten litt redd for meg selv.. :P

Hva jeg ville med dette innlegget? Ikke en jævla ting! Var bare så forbanna lei av å tenke på hvor forbaska idiot jeg er i dag. Hjalp det?? NEI!

Ha en jææævla super FAANtstisk dag alle kranglehøner!!!!

Endret av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Du er så søt når du er sint. Pms eller preggis?

Terapitips: sjokolade, og knusing av noe du ikke liker. Anbefaler stygt steintøy. Anbring barn utenfor sprutevidde, legg styggedommen på ei avis, og hent hammer. Muttern sverger til det og det ser ut til å virke.

Skrevet

Grrr.. Jeg er IKKE søt!!! :P knuse ting høres ut som en fantastisk ide av dimensjoner!! Kan man gjøre det på jobb ???! Takk for godt tips :) ( heheeeey! Du lokka frem et smil..) fuck you.. Liker på en på en måte å være sånn.. Ikke ødelegg meg..

Preggis by the way.. Og i dag er det ekstremversjonen..

Gjest sug lut
Skrevet

På jobb er genialt. Der kan du knuse kantinas steintøy om du er snill pike, den dumme kjerringa du jobber med sin schtøgge keramikk-kopp om du ikke er det.

Skrevet (endret)

Perfekt! På min jobb eksisterer det en haug av "min kopp". Folk som skriver navnet sitt med sprittusj på favorittkoppen sin.. Spørs om ikke jeg skal ta meg en liten opprydning.. Watch out!!

For det andre så vil jeg drikke av akkurat den koppen jeg behaaaaager! Ikke deres kopp.. De har bare tinget på den.. Aaargh!

Endret av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Jeg har en unge som elsker å knuse ting i sinne, ser ut som det hjelper også... Smilet er som regel rett rundt hjørne etter at knusingen er et faktum!

Oh, herlige trassalder ^_^

Skrevet

jeg anbefaler ett besøk av Ben&Jerry ;) De redder alt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...