Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Har fått influensa og ligger langflat ut hjemme. Har to vakter til helga hvor begge er 8 timer på bensinstasjon med mye stress. Ville dere blitt hjemme eller er det for tidlig å si?
Kortslutning Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Ville nok sett an mot helga og heller vurdert det litt da. Jeg var skikkelig dårlig i går, men er allerede bedre i dag. Jeg er riktig nok bare forkjøla, men formen endrer seg fort på ett par dager.
TPK Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Det er vanskelig å svare på nå da... tror jeg ville ventet i alle fall til i morgen og sett an formen
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Det er vel for tidlig til at det er årets influensa, men uansett så hadde jeg ventet før jeg tok avgjørelsen. Jeg har vaksinert meg dette året. Skal bli spennende å se om jeg slipper unna.
Collette Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg har fått diagnosen influensa av legen og er dårlig på 10. dagen nå.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 10. dagen? Huff, da bør den vel gi seg snart. Hvis ikke hadde jeg gått tilbake til legen. En vanlig influensa pleier vel ikke å være lengre enn en ukes tid. Uansett, god bedring.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #7 Skrevet 25. oktober 2012 Ser jeg bommet, da har du nok influensa ja. http://www.fhi.no/ew...:1:5569:1:::0:0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå