Gå til innhold

Nå, må jeg få søkt permisjon!!!


sologsommer

Anbefalte innlegg

Har termin 17. Desember og har ikke søkt enda.......

 

Har akkurat fått beskjed om at det blir vanlig fødsel og ikke ks.

 

Hvor lenge skal dere være hjemme?

 

Jeg kommer til at velge 80%, men da vi ikke får bhg plass før aug. 2014, er jeg nødt til at ta et halvt år uten lønn (gisp). Heldigvis er kontantstøtten på 5000, det hjelper jo litt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 14 desember, og vi har også valgt 80 %. Vi klarer å strekke det til begynnelsen av februar 2014, ved å legge inn ferie. Her vi bor, har de visst hovedopptak i mars :)

 

Om barnehage:

Det går jo an å bare stikke innom en barnehage og spørre etter plass også;)

 

Eller man kan søke før august, og la være å bruke den de første månedene (om man får plass). Ulempen er jo at du må betale for plassen.

 

Men går det ikke an å søke utenom hovedopptaket også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 14 desember, og vi har også valgt 80 %. Vi klarer å strekke det til begynnelsen av februar 2014, ved å legge inn ferie. Her vi bor, har de visst hovedopptak i mars :)

 

Om barnehage:

Det går jo an å bare stikke innom en barnehage og spørre etter plass også;)

 

Eller man kan søke før august, og la være å bruke den de første månedene (om man får plass). Ulempen er jo at du må betale for plassen.

 

Men går det ikke an å søke utenom hovedopptaket også?

 

Hovedopptaket er i marts, men mann får som oftes ikke plass før i august.

Her vi bor er det ikke lov og betale for en bhg. Plass man ikke bruker, vet at det er lov i nabo kommunen, så vi får prøve og strekke det så godt vi kan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opptaket er i mars ja, men får ikke plassen før i august som regel...det er jo fordi barna som skal på skolen skal ut slik at det forskyves oppover og de får nye plasser ledig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sendte inn NAV-papirene for en ukes tid siden. Idag fikk jeg brev i posten fra NAV om at de hadde mottatt innteksopplysninger fra arbeidsgiveren min, men ikke fra meg :P Hurra! Enten har NAV allerede rotet bort papirene mine, de har ikke kommet frem enda i posten eller så er bare arbeidsgiveren min veldig ivrig på å "bli kvitt meg" :P Tror nok helst det siste! haha!

 

Jeg har valgt 100% i 47 uker da jeg leste noen artikler for litt siden om at det var mest lønnsomt... Skal også ha perm til august 2014 pga barnehage, da selvsagt ulønnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som meg da Mango86. Skal også ha 100% og en del ferie og ulønnet permisjon. Sendte inn papirer på tirsdag, så. Er spent på hvor lang tid det tar før jeg får tilbakemelding. Håper ikke papirene dine er forsvunnet, og at det ordner seg med NAV :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...