Gå til innhold

Torsdagselsk og hat

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

I går kveld, og helt uoppfordret, skiftet Mannen med stor M dekk på bilen min(hans egen, derimot,har fremdeles sommersko på,og han måtte derfor kjøres på jobb i dag).

På den kjipe siden er grunnen til at vi må legge om, første snøen falt i natt..Jeg liker IKKE.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare elsk i dag tror jeg:

- at jeg faktisk har lyst til å trene

- at jeg snart skal begynne å jobbe igjen

- at flybilletter for å besøke nevø er i boks!

- høst :)

Gjest amandine
Skrevet

jøss, det snør hos DEG?

Yes. Believe it or not. Våknet til svarte natta og snøsludd i lange baner.
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Kong Vinter eier ikke sympati med oss kalde nordmenn, han melder sin ankomst uten å ta hensyn, blærk!

Sikker på han sitter på en snøsky og gnikker seg fornøyd i hendene mens han ler rått ^_^

Gjest Siklerotte
Skrevet

I dag er alt trist, og kanskje en god stund fremover, så jeg ser ikke noe å ha på gladlisten - men jeg er glad for at jeg slipper snø attpåtil. Det er jo noe.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

I dag er alt trist, og kanskje en god stund fremover, så jeg ser ikke noe å ha på gladlisten - men jeg er glad for at jeg slipper snø attpåtil. Det er jo noe.

Å nei og nei!! Hvorfor det da? :(

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Vel her er ting elsk da..

Forelsket

Nypult

Frokost på senga

Kul unge jeg får se igjen snart:)

Gode venner

Snart ski sesong!!

Hat:

Rørlegger regning på veldig mye penger

Støl

Eksamens periode bestående av 7 eksamener :/

Forelsket

Skrevet

Liker ikke :(

En klem din vei!

Gjest amandine
Skrevet

Uff da, Tussi! Håper du snar får litt fullere gladliste!
Gjest sug lut
Skrevet

Uff da. Sender en klem.
Skrevet

Hat:

Snørr

Feber

Jobb

Kombinasjonen av de tre over

Glad:

God bebis

God mann

Har spist is

Ferie til Norge i November er booket

Gjest Siklerotte
Skrevet

Takk for klemmer, søte damer! I dag trengs det faktisk. Og for min egen del er det jo fint at jeg innser det. Ting blir alltid lysere, tenker jeg, selv om det i mitt liv sjelden holder seg lyst så lenge.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Takk for klemmer, søte damer! I dag trengs det faktisk. Og for min egen del er det jo fint at jeg innser det. Ting blir alltid lysere, tenker jeg, selv om det i mitt liv sjelden holder seg lyst så lenge.

Sender en klem din vei og håper kvelden er bedre enn dagen har vært. På sånne dager er det best å ta ting time etter time og bare holde ut... Håper oppturene kan veie opp for nedturene dine :)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Sender en klem din vei og håper kvelden er bedre enn dagen har vært. På sånne dager er det best å ta ting time etter time og bare holde ut... Håper oppturene kan veie opp for nedturene dine :)

Om ingen oppturer denne torsdagen, så kanskje neste eller neste eller neste! Takk for gode ord, og sorry til Amandine for kupping av tråden. :)

Gjest sug lut
Skrevet

Nå blir det strengt tatt fredagselsk, men:

-verdens beste jobb

-så bra jobb at jeg med glede har jobba en økt ekstra fram til nå, hurra

-nå senga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...