Gjest amandine Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 I går kveld, og helt uoppfordret, skiftet Mannen med stor M dekk på bilen min(hans egen, derimot,har fremdeles sommersko på,og han måtte derfor kjøres på jobb i dag). På den kjipe siden er grunnen til at vi må legge om, første snøen falt i natt..Jeg liker IKKE.
bIomstre Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Bare elsk i dag tror jeg: - at jeg faktisk har lyst til å trene - at jeg snart skal begynne å jobbe igjen - at flybilletter for å besøke nevø er i boks! - høst
Gjest amandine Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 jøss, det snør hos DEG? Yes. Believe it or not. Våknet til svarte natta og snøsludd i lange baner.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Kong Vinter eier ikke sympati med oss kalde nordmenn, han melder sin ankomst uten å ta hensyn, blærk! Sikker på han sitter på en snøsky og gnikker seg fornøyd i hendene mens han ler rått
Gjest Siklerotte Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 I dag er alt trist, og kanskje en god stund fremover, så jeg ser ikke noe å ha på gladlisten - men jeg er glad for at jeg slipper snø attpåtil. Det er jo noe.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 25. oktober 2012 #7 Skrevet 25. oktober 2012 I dag er alt trist, og kanskje en god stund fremover, så jeg ser ikke noe å ha på gladlisten - men jeg er glad for at jeg slipper snø attpåtil. Det er jo noe. Å nei og nei!! Hvorfor det da?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 25. oktober 2012 #8 Skrevet 25. oktober 2012 Vel her er ting elsk da.. Forelsket Nypult Frokost på senga Kul unge jeg får se igjen snart:) Gode venner Snart ski sesong!! Hat: Rørlegger regning på veldig mye penger Støl Eksamens periode bestående av 7 eksamener :/ Forelsket
bIomstre Skrevet 25. oktober 2012 #9 Skrevet 25. oktober 2012 I dag er alt trist, og kanskje en god stund fremover, så jeg ser ikke noe å ha på gladlisten - men jeg er glad for at jeg slipper snø attpåtil. Det er jo noe. Liker ikke En klem din vei!
Gjest amandine Skrevet 25. oktober 2012 #10 Skrevet 25. oktober 2012 I dag er alt trist, og kanskje en god stund fremover, så jeg ser ikke noe å ha på gladlisten - men jeg er glad for at jeg slipper snø attpåtil. Det er jo noe. Uff da, Tussi! Håper du snar får litt fullere gladliste!
Gjest sug lut Skrevet 25. oktober 2012 #11 Skrevet 25. oktober 2012 I dag er alt trist, og kanskje en god stund fremover, så jeg ser ikke noe å ha på gladlisten - men jeg er glad for at jeg slipper snø attpåtil. Det er jo noe. Uff da. Sender en klem.
LanzaroteJenta Skrevet 25. oktober 2012 #12 Skrevet 25. oktober 2012 Hat: Snørr Feber Jobb Kombinasjonen av de tre over Glad: God bebis God mann Har spist is Ferie til Norge i November er booket
Gjest Siklerotte Skrevet 25. oktober 2012 #13 Skrevet 25. oktober 2012 Takk for klemmer, søte damer! I dag trengs det faktisk. Og for min egen del er det jo fint at jeg innser det. Ting blir alltid lysere, tenker jeg, selv om det i mitt liv sjelden holder seg lyst så lenge.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 25. oktober 2012 #14 Skrevet 25. oktober 2012 Takk for klemmer, søte damer! I dag trengs det faktisk. Og for min egen del er det jo fint at jeg innser det. Ting blir alltid lysere, tenker jeg, selv om det i mitt liv sjelden holder seg lyst så lenge. Sender en klem din vei og håper kvelden er bedre enn dagen har vært. På sånne dager er det best å ta ting time etter time og bare holde ut... Håper oppturene kan veie opp for nedturene dine
Gjest Siklerotte Skrevet 25. oktober 2012 #15 Skrevet 25. oktober 2012 Takk for klemmer, søte damer! I dag trengs det faktisk. Og for min egen del er det jo fint at jeg innser det. Ting blir alltid lysere, tenker jeg, selv om det i mitt liv sjelden holder seg lyst så lenge. Sender en klem din vei og håper kvelden er bedre enn dagen har vært. På sånne dager er det best å ta ting time etter time og bare holde ut... Håper oppturene kan veie opp for nedturene dine Om ingen oppturer denne torsdagen, så kanskje neste eller neste eller neste! Takk for gode ord, og sorry til Amandine for kupping av tråden.
Gjest sug lut Skrevet 25. oktober 2012 #16 Skrevet 25. oktober 2012 Nå blir det strengt tatt fredagselsk, men: -verdens beste jobb -så bra jobb at jeg med glede har jobba en økt ekstra fram til nå, hurra -nå senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå