Svins&Småsvansene Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg er så lei av å ha tynt, trist hår! Mistet sinnsyke mengder av håret 3 mnd etter fødsel, og dette gror nå ut igjen over hele hodet, hvilket selvfølgelig er bra. Men i mellomtiden ser jeg jo ikke ut i måneskinn!! (det hjelper liksom ikke når jeg har litt krøller fra før, så det "nye" håret som er ca 6 cm langt, krøller seg mye mer enn det som er langt fra før, herrrrlig kombinasjon du..ser ut som en mislykket Bon Jovi jo;) Så spørsmålet mitt er: er det noen som har funnet noe bra kosttilskudd/serum etc som virkelig har funket for å få håret til å gro, evt. bli sterkere og sunnere? Jeg er desperat:)
Svins&Småsvansene Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2012 Hvordan fungerer dette, pulver/kapsler/flytende? Ikke prøvd nei:)
Svins&Småsvansene Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2012 Joda, gulper ned B-tonin fra apotek (flytende B-vitamindrikk) og krysser fingrene:)
Poteta Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 Enten pulver eller tabletter. Smaker ikke noe godt men er bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå