Gå til innhold

Dagens nyhetsoppslag: blomstre skal trene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, helt sant! Og jeg gleder meg tom. Lenge siden jeg har likt å trene, men de siste 5 mnd har jeg ikke fått lov... Utrolig hva det gjør med lysten altså!

Etter langvarig sofaheng har jeg nå såvidt muskler til å holde meg oppreist, så jeg må begynne pent og forsiktig. I dag skal yoga testes for første gang. Vææææ, skrekkblandet fryd...

Mål: sprettrompe (ha, ha, ha)

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Kan jeg få anbefale en slynge i stua? Redcord mini er tingen!

Skrevet

Kan jeg få anbefale en slynge i stua? Redcord mini er tingen!

Ho, ho, jeg ser for meg en stor sprettert med meg som ammunisjon...

Gjest amandine
Skrevet

Nei nei frykt ikke! Men kjempegod for trening!

Skrevet

Legger det på minnet, men foreløbig er det å komme seg ut av huset vel så viktig som selve treninga egentlig :)

Gjest sug lut
Skrevet

Så bra, Blomstre! Det går framover i alle retninger! Bare pass på at du kjøper nye lekre klær som har plass til Jenni-from-the-block-sprettrompa di!

Skrevet (endret)

Så bra, Blomstre! Det går framover i alle retninger! Bare pass på at du kjøper nye lekre klær som har plass til Jenni-from-the-block-sprettrompa di!

He, he, ja det er sant. Men jeg vil ikke ha ventebukse nå altså! Tenker den tar litt tid å bygge, så jeg får heller kjøpe ny bukse når den tid kommer :D

Endret av bIomstre
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Yoga er veldig avslappende og godt! Kos deg på trening :)

Skrevet

Ahhh, nå et jeg altså så løs og ledig og avslappa og renset og jeg vet ikke hva... Klar for den store stygge køen gjennom sikkethetskontrollen! Kanskje jeg må lure med meg noe flytende i dag bare for å skape litt spenning?

(etter yogatimen viste det seg at det var en gjeng som gikk på ostehuset og spiste lunsj sammen. Snakk om treningsmotivasjon! Er jeg med... eh, JA!)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Slynge er dagens form for lovlig tortur! MEN deg er sinnsykt effektivt! Trent i 2 uker nå og har mistet 2 cm!! Jippi!

NB! Ta med spypose sjansen er der for akutt oppkast ved hard slynge trening!

Så flink du er forresten! Yoga er knall! Da blir nok mannen din glad når du tar treningen ut i praksis etter god effekt ;)

Skrevet

Slynge er dagens form for lovlig tortur! MEN deg er sinnsykt effektivt! Trent i 2 uker nå og har mistet 2 cm!! Jippi!

Så flink du er forresten! Yoga er knall! Da blir nok mannen din glad når du tar treningen ut i praksis etter god effekt ;)

Husker når jeg begynte å trene igjen.. Mens jeg varmet opp(!) på tredemølla måtte jeg ut på do å kaste opp.

Treneren var kjempeimponert..Not!

Skrevet

Husker når jeg begynte å trene igjen.. Mens jeg varmet opp(!) på tredemølla måtte jeg ut på do å kaste opp.

Treneren var kjempeimponert..Not!

Haha herlig du;) sinnsykt at det i det hele tatt er mulig:/ men jeg føler iallefal jeg trener hardt og riktig når jeg ender med å spy! Har så vondt i kroppen i dag så jeg vet ikke hva! Og i morgen er det ny økt! Mage økt og løping.. :/ ai ai ai!

Huff gror neppe keg kommer til å imponere treneren min nei!

Skrevet

Kommer jeg til å bli god i kama sutra mener du? Det er jo bonus! Ellers skal det hverken bli trening som fører til spying eller misting av vekt eller cm. Her skal det bygges opp!

Skrevet

Kommer jeg til å bli god i kama sutra mener du? Det er jo bonus! Ellers skal det hverken bli trening som fører til spying eller misting av vekt eller cm. Her skal det bygges opp!

Da er yoga en flott start! Jeg mister nå først fettet og så strammer opp og bygger om jeg ønsker det, men jeg ønsker ikke det.

Ja yoga gjør det MYK! Bare spør han jeg sov hos i natt. Du kan etterhvert gå i spagaten, ha bena bak hodet, helt ut til siden.. Ja altså det er ganske moro etter en stund kan jeg iallefal fortelle deg! Ro får du også deilig! Og flott holdning :)

Lykke til! Så stolt av kranglerne!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Så morsomt, ga det mersmak? Jeg er mer enn myk nok til å bli mester i Kama Sutra, men det meste blir ikke så morsomt hvis man er den eneste som kan gjøre mer enn å sitte med bena i kors - så du får få med deg mannen på neste yogatime ...

Skrevet

Så morsomt, ga det mersmak? Jeg er mer enn myk nok til å bli mester i Kama Sutra, men det meste blir ikke så morsomt hvis man er den eneste som kan gjøre mer enn å sitte med bena i kors - så du får få med deg mannen på neste yogatime ...

Yogan ga mersmak, så jeg skal definitivt få til det som en fast aktivitet 1-2 ganger i uka. Og du har absolutt et poeng med at mannen også burde... Gammal fotballkropp som ikke har tøyd ut i hele sitt liv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...