Gå til innhold

November

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt en gynekologisk undersøkelse på legevakten, uten å få så mye svar. Livmoråpningen hadde ikke utvidet seg og legen mente d var en liten blødning til å være en SA, men han kunne ikke avkrefte det heller. De hadde ikke ultralydapparat der dessverre. Men merket at legen ikke hadde så mye erfaring med dette, da han så inn utbrøt han: oi her er det rester etter en gammel tampong! Så måtte jeg forklare at det bare var lutinus-rester :P

Nå skal jeg bare ta det med ro og håpe at blødningen gir seg snart, så får jeg prøve å få tak i gynekologen på mandag så jeg får tatt en ultralyd. Det blir en grusom ventetid! Men takk for alle gode ord og lykkeønskninger!

Fortsetter under...

Er det noen av dere som har hatt småblødninger til nå?

Sent i går kveld var det litt rosa lutinus-rester på truseinnlegget og når jeg satte inn en ny tablett kom det en liten dråpe blod på pinnen. Jeg vet jo at dette kan være bivirkninger fra lutinus og at slimhinnene er ekstra skjøre nå, men klarte allikevel ikke å la være å bekymre meg og gråt meg i søvn. Ingen blødning i dag, heller ingen smerter, så jeg håper det går godt. Men blir gal av å gå rundt slik å være livredd for alt som kan gå galt..

Har ikke hatt småblødninger i det hele tatt hittil. Men, mye kvalme, svimmelhet og tungpusthet, det har jeg! :)

Annonse

Det kommer fortsatt små mengder blod, men nå er det brunt blod, ikke friskt lengre. Virker som om blødningen har stanset og det bare er rester som kommer nå. Har fortsatt ingen smerter heller. Jeg håper jo det er et bra tegn, men jeg merker jeg sliter med å tenke positivt nå. Men det er godt å lese alle disse historiene her som har endt bra, håper jeg er like heldig!

Annonse

Takk for det kjekke damer:-) Er mildt sagt redd for at dette skal utvikle seg til en spontanabort,mn krysser det som krysses kan! Enig md deg Puma; nå måå det bli slutt på alle disse blødningene!! Neste ul for mg,dersom alt går bra vel og merke, er dn ordinære.. Det er lenge å vente:-\ tvi tvi til dere andre:-):-)

Det kommer fortsatt små mengder blod, men nå er det brunt blod, ikke friskt lengre. Virker som om blødningen har stanset og det bare er rester som kommer nå. Har fortsatt ingen smerter heller. Jeg håper jo det er et bra tegn, men jeg merker jeg sliter med å tenke positivt nå. Men det er godt å lese alle disse historiene her som har endt bra, håper jeg er like heldig!

. Er så spent på hvordan det går med deg Splenda! Har du vært på UL? Håper sånn at alt er i skjønneste orden!

Jeg prøvde forgjeves å få time hos gynekolog i går, men det var helt umulig! Men i dag fikk jeg heldigvis komme inn på sykehuset for å ta en ultralyd. Og der fikk jeg se et bankende lite hjerte! <3 Alt stod bra til, embryoet var akkurat slik det skulle være i uke 5 og det var ingen tegn til blødning eller noe annet galt. Legen kunne ikke si hva blødningen skyldes, men jeg er bare så lettet over at alt har gått bra!

Jeg skal jo til ny ultralyd neste uke og da skal mannen min være med, gleder meg så til han også skal få se det lille mirakelet vårt som har trosset alle odds! :D

Tusen takk til alle dere som heiet på meg og fikk meg til å tenke litt mer positivt!

Lykke til på ultralyd i morgen dere som skal det! Det var en helt fantastisk følelse å få se et lite hjerte, unner dere alle det samme :)

Nå ble jeg glad Splenda! Så deilig:-) Som sagt, det er mange som blør. Vet ikke hvor mange ganger jeg var på ul forrige svangerskap pga blødninger. Det er absolutt ikke gøy, men denne gangen er jeg mer forberedt om det skulle skje. Vi satt jo inn samtidig, så da var det veldig gøy å lese at du så et bankende hjerte i dag... Helt utrolig å tenke på at det har kommet så langt allerede:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...