Gå til innhold

Unge mødre dk i dag (barnedåpen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som reagerte litt?:)

- Hun ene fadderen (tanten til tvillingene) gikk i rosa hettegenser og dongeribukse i kirka

- Pappaen til tvillingene gikk i vanlig t-skjorte og dongeribukse

- De hadde dekket på bordene med colabokser og papptallerker:)

- maten bestod av kjøttboller og loff

Hva er det med våre danske naboer! Uhøytydelig dåp ja:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha er d mulig:-) så d ikke i kveld men har sett på det før og reagere også på måten de går kledd og ser ut som om de ikke har tilgang på speil de fleste..Hoho

Skrevet

Kanskje ikke den mest høytidlige dåpen akkurat nei :P Kanskje de heller burde valgt navnefest hjemme med bare nær familie? ;)

Skrevet (endret)

Ja jeg reagerte jeg også når jeg så dette. Herregud, åsså sitte å le når presten snakker, greit nok at de ikke var kristne, men det går ann å vise litt respekt.. Uff å uff :P

Endret av MGA
Skrevet

Jeg reagerte også på det. Og at gjestene måtte ha med sin egen mat! Spesielt!

Skrevet

Trodde at det viktigste med å bli døpt var selve dåpen og det å bli kristen. Men jeg skjønner at bekledningen og festen er viktigst. Jaja.....

Skrevet

Trodde at det viktigste med å bli døpt var selve dåpen og det å bli kristen. Men jeg skjønner at bekledningen og festen er viktigst. Jaja.....

De var ikke kristne i det hele tatt. Og hun ville døpe barna, for alle andre gjorde det,- så slapp de og døpe seg når de skulle konfirmeres. De satt og huffet og offet seg da presten var på besøk,og lo av henne under "intervjuet" etter besøk. HUn begynte jo og snakke om Gud og Jesus, og at de måtte oppdra barnet etter bibelen..Var jo helt teit jo....Også måtte de velge SALMER til dåpen. Det va rjo nesten en skandale, for de kjente jo ikke til noen salmer (de fikk salmebok da) og de salmene presten foreslo, var ikke akutelle, for de var for lange..

Så og si at det og døpe barna var det viktigste, det var for dette baret det MINST viktige..Faktsik...VAr nok festen og gavene til barnet som var det viktige....Desverre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...