Gidder ikke! Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Ser etter Grobag i stor størrelse, men alle de jeg har sett på står det: Shipping not to Norway.... Er det vanlig at ting ikke sendes til Norge? Trodde "alle" handlet alt mulig rart på e-bay jeg
me_87 Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Ja er mange selgere som skriver at de ikke sender til norge. Men hjelper ofte å sende en melding å si at du betaler frakten om de vil sende til norge.
Gidder ikke! Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2012 Takk for svar! Fant ut at jeg kunne begrense søk til andre land enn USA, det hjelper jo også litt Kina, er ikke det billig og bra å bestille fra feks?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #5 Skrevet 24. oktober 2012 Velg i rullegardinen at du vil ha pris med frakt lav-høy eller høy til lav. Da kommer det føst opp de som sender til norge.
Gidder ikke! Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2012 Aha, det skal jeg gjøre! Du som elsker Grobag, ville du valgt str 18-36 mnd eller 3-6 år til en lang snart 1 1/2 åring? Hun er ca 84 cm nå. Greit å ha den en liten stund før den blir for liten! Men dumt om den blir altfor stor også... Skulle vært mye enklere å kjøpe de i Norge, og rimelig!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #7 Skrevet 24. oktober 2012 Hadde tatt 18-36 mnd. Unødvendig med en halv meter stoffklump som vrir seg rundt og rundt når den erfor stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå