Jump to content
1h11h1

Hvem har kjøpt vogn og merke?:)

Recommended Posts

1h11h1

Emmaljunga duo Edge Carbon black med cryptonite classic understell kjøpte (svigermor) i dag:)

Fortsetter under...

pod

Kjøpt easywalker sky! Har stått i eske på boden i 1mnd, men gleder oss veldig til å pakke den opp, og ikke minst begynne å bruke den!!

tyr82

Emmaljunga classic sport (sort) med citybag supreme i pp sort ble handlet av meg for et par uker siden, men sponset av svigers :) Gleder meg stort å få den i hus etterhvert :)

1h11h1

Så gøy:)) jeg syntes det er skikkelig stas, fikk med hjem i går i eske, hvis ikke var det minst 8 uker bestillings tid! Vi tenker sette den sammen i julen:)

MH2

Vi har kjøpt en teutonia elegance. Mørk med små hvite prikker. Tidløs og pen! Den er ferdig montert og står og venter på barnerommet. Gleder meg til å trille den med en søt liten passasjer :)

RitaS

Vi kjøpe i går! Kjøpt søskenvogn da, siden storebror bare er 9 mnd blir det kort tid imellom ;) Kjøpte Carena double swing med en hardbag :D

Annonse

Tingeling ♥♥♥

Foreløpig har vi bare kjøpt emmaljunga city bag, så trenger fremdeles understellet og sportsvogndelen (emmaljunga city cross)

:)

Oktoberbabyen

Vi endte opp med en babyjogger city elite med bag og sportsdel + bilstol for et par uker siden. Meningen var bare å kikke litt i jungelen, men når vi sparte nesten 5000kr på å kjøpe den der og da, pga en-dagssalg så ble det plutselig med hjem istedenfor å vente to mnd til (som vi egentlig hadde avtalt at vi skulle)

Elsepelse

Jeg har kjøpt easywalker june. Den er nesten komisk liten, men vi

bor veldig kronglete til i byen og har liten bil. Har testet med nevø som får god plass i bag, og sportsdelen er overraskende stor! Synes den er veldig fin og se på og er utrolig god å trille!

bestemt oss:) *mamma*

Vi har SImo kombi i brun fra sønnen vår:) Så vi kjører på med den nå også. Men vi venter derimot på bilstolen! Håper å få hente den i dag:) En Acta Graco med beltebase.

Major HotLips Houlihan

Vi har ikke kjøpt ennå, men skal bestille en Tfk twinner twist duo. Det blir søskenvogn her siden storesøster bare er 13 mnd når lillesøster kommer :)

stch85

Simo kombivogn i brun her også :)

MartemusA

Emmaljunga Edge duo, fargen brown flowers :)

Annonse

Lønnesirup90

Emmaljunga Edge duo, fargen brown flowers :)

Den har vi også kjøpt :D nydelig vogn!!

Ele

Blir nok Edge Duo her også, jeg og mannen er høy og ikke så mange vogner passer, men edge er perfekt! :)

linnsukkerspinn

Emmaljunga mondial skinn creme farget og tfk twinner twist duo marine siden storebror bare er 17 mnd når lillebror kommer :)

cindy85

Emmaljunga limited edition kjøpt inn her..gleder meg til å ta den i bruk snart:)

Sommerfugl78

Kjøper dere ny vogn alle sammen, eller brukt?

mirr

Brukt Simo kombivogn med det første, tenker på en trehjuling etter hvert. Men tror den er fin til turer i snø og soving...

Den er beige og ser ikke brukt ut i det hele tatt! Betalte 2000 kr.

2blå1rosa

Brio happy med svart understell og lufthjul. Lys grå baggdel og brown harmony sportsdel :)

Mamma.til.en.2013

Har kjøpt en svart Simo Duo. Må nok vente en stund til de får den inn. Bestilte forrige uke. Lurte litt på Emaljunga Edge Duo, men likte Simo sitt enkle design best.

Kremtopp

Kjøpte idag :-) Emmaljunga Duo Edge med Duo S chassy understell, farge/stoff Capri Brown :-)

Februargullet2013

Kjøpt en simo duo 2011 brukt til 3000 :) veldig fornøyd. den er beige

Ingunn89

Bugaboo cameleon

Indigo 08-10-13

Har bestilt Simo duo mørkeblå, sist hadde vi akkurat samme vogna fra 2008, bare kombi;) 10 uker igjen til fødsel, håpermden kommer i tide.