Gå til innhold

Billig Color Kids dress fra Bare Barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har det litt vel trangt økonomisk om dagene og selv om jeg gjerne vil kjøpe dyre flotte dresser og klær til ungene går ikke det denne høsten :-(

Jeg var innom Bare Barn i dag og fikk litt fleece til 99,- pr sett og det var digg...og mens jeg var der så jeg vinterdresser fra Color Kids til 199,-. De koster vanligvis 499,- men det var supersalg i tre dager på de. Hun i butikken skrytte masse av de....de er bare 3000mm vannsøyle og jeg bruker kjøpe 10.000mm....men mulig denne er god nok.

Hva mener dere? Har noen andre kjøpt denne?

Vi har tre barn som må kles opp og det går ikke å bruke tusenvis desverre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøpte detil mine to gutter på 7 og 4 tidligere i høst. Nå har de ikke fått brukt de noe særlig enda pga det ikke er skikkelig kaldt her. Men de virker varme og gode og ha på. Det eneste som jeg har tenkt på i ettertid er om de holder på fuktigheten når det er snø, siden vannsøylen kun er på 3000..

Skrevet

En helt kurant dress, og 199 er jo grisebillig. Men jeg har ikke bare gode erfaringer med det merket. Har kjøpt to stk funksjonssett som skulle være vanntette. Det ene holdt ikke mål allerede fra vi kjøpte det, det andre lekker som en sil nå etter to år. Ifjor (og i år) hadde yngste en dress fra CK, men vi fikk ikke brukt den så mye for da hadde hun en Reima også. I år har derimot bestemor dessuten kjøpt CK jakke og bukse, så i år har vi ikke noe valg. Men jeg tror heller ikke den holder like godt med tanke på vannsøylen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...