Gå til innhold

Når fikk du positiv graviditetstest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikm i dag, hatt (svake) mensensmerter i 3-4 dager nå, men heldigvis ingen mens ennå *håper*. Føler meg litt småuggen, og er ekstremt sulten hele tiden. Ellers ingen symptomer. Testet negativt med graviditetstest i dag:( Men håper jo fortsatt da..

Når teste du positivt? HVilke symptomer hadde du som gjorde at du mistenkte graviditet? :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Symtomer va uteblitt mens, testa pos uka etter.

Skrevet

Testet ikm dagen og den var positiv. Ingen symptomer før uken etter.

Skrevet

Hadde veldig sterk positiv test dagen før ventet mens.

Skrevet

Fikk svak skyggestrek allerede 4 dager før ikm. Blei sterkere for hver dag.

Skrevet

Testet svakt positivt 4 dager før ikm, og sterkt positiv 1 dag før ikm :-) lykke til, håper du får positiv test snart :-D

Skrevet

Vel,mensen uteble,så jeg tok test 3 dager over da jeg skulle hatt mensen. Den var veldig positiv.

2 uker før jeg ble gravid ifølge sykehus og ul-termin... Jeg må være et under :-P

Skrevet

Ventet til mensen var 4 dager forsinket. Har veldig regelmessig mensen. Da var den veldig positiv:)

Skrevet

Aldri fått positiv test på ikm, men uka etter. 2 barn

Skrevet

Jeg visste at jeg var gravid på "mensdagen" :D Jeg hadde en flaksende, urolig sommerfuglfølelse i magen. Positiv test dagen etter, og gutten er 4 mnd nå :)

Skrevet

testet noen dager før jeg skulle ha mens for og være sikker på at jeg kunne ta med et glass den helgen, 3 negative. uken etter fikk jeg stikking i magen og merket det på puppene tok ny test og var da positiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...