Gå til innhold

KK Haukeland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal føde på KK i Bergen og fikk sammen med UL brevet et skriv om at jeg ikke skulle barbere meg den siste måneden før fødsel pga infeksjonsfare, men gjaldt det også bikinilinjen?? Jeg ser jo ut som en busk.... Heldigvis dekker magen for alt jeg kan se, men min stakkar mann har jo virkelig fått urkvinnen i hus!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja, stakkars mann! Tøft for ham å måtte leve med en busk i 4 uker! Er jo bare peanøtter det du skal gjøre, til sammenligning! I god DIB-ånd kan jeg med hånden på hjertet si at døgn med rier, det å presse ut en unge på fire kilo, sying, såre brystvorter osv, er lite sammenlignet med mannen som ikke får seg glattbarbert mus!

Skrevet

Jeg tror at når du ligger og føder kommer du minst av alt å tenke på bikinilinjen... Du er kanskje førstegangsfødende? Jeg fødte forresten også på Haukeland første gangen. Skal du på Storken eller Føden?

Skrevet

Hehe, jeg er ikke førstegangsfødende, har ei på to ifra før. Og fødselen gleder jeg meg til :) Jeg var på storken sist og hadde en helt topp opplevelse. Og neida, det er ikke synd på han. Det er vel bare oppi hodet mitt at det blir litt vel mye busk nå... :) Og så går vi på babysvømming med datteren vår, men hvis alt skal gro helt igjen så har ikke jeg så lyst til å svimse rundt i badedrakt!

Skrevet

Hehe, jeg er ikke førstegangsfødende, har ei på to ifra før. Og fødselen gleder jeg meg til smile.png Jeg var på storken sist og hadde en helt topp opplevelse. Og neida, det er ikke synd på han. Det er vel bare oppi hodet mitt at det blir litt vel mye busk nå... smile.png Og så går vi på babysvømming med datteren vår, men hvis alt skal gro helt igjen så har ikke jeg så lyst til å svimse rundt i badedrakt!

Hehe, ser den med badedrakt.. ;-) Send mannen på svømming like før fødsel du, sikkert ikke supergøy å bade med en toåring når man er fødeklar uansett.. ;-)

Skrevet

Tidig at de skrev brev om intimbarbering... Har født to stk på Ullevål og Bærum og fikk ikke noe skriv. Har lest diskusjoner her inne for og imot. Jaja, du får håpe babyen ikke lugger deg når den kommer ut ;)

Skrevet

Jeg fødte på storken sist og fikk ikke noe skriv....noe nytt de har begynt med sikkert. Jeg hadde stussa kantene uansett....tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...