Gå til innhold

81-mamma<3<3 og mammabrun:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her går det vel etter forholdene bra! Tvillingene er fortsatt i magen og det er jo et mirakel i seg selv ut i fra situasjonen i sommer. 33 uker i dag! Og enda virker det som de har tenkt å bli der en god stund til.

 

Når det gjelder bekkenet, og formen forøvrig så er situasjonen at jeg har vært så sliten de siste par månedene at jeg rett og slett ikke har orka fysio i tillegg til de andre kontrollene. Det merkes jo... Jeg er i praksis nesten sengeliggende. Kan presse meg til å være på beina (da mener jeg i vanlig aktivitet - stå opp, sitte og spise frokost, gjøre i stand toåringen til bhg o.l.) i opptil en time på gode dager. Men da ligger jeg flat ut i noen timer etterpå! Bør begrense med til 5-15 min for å ikke bli helt ødelagt.

 

På gode dager går jeg en del uten krykker her hjemme. Skal vi på sykehuset eller handle låner jeg rullestol.

 

Jeg merker jo at det begynner å tære på humøret nå, og på sett og vis skulle jeg gjerne få fødselen overstått, men jeg vet jo så innmari godt å jentene har det best inni magen en stund til.

 

Guttungen vet at mamma ikke kan herje rundt, men har god armkrok når han vil kose og lese bok. Litt trist men jeg får jo en del tid med ham. Ellers tar andre seg av levering og henting, og utelek, siden jeg ikke har sjans til å løpe etter om han skulle stikke ut i trafikken e.l.

 

Dette ble litt frem og tilbake, men det oppsummerer vel situasjonen. Hyggelig at noen bryr seg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og synes det er koselig at noen spør :):):)

 

Her går det bitte bitte litt bedre. Jeg går mye med skrittteller. Det gjør at jeg faktisk kan si sikkert om jeg er bedre eller ikke! I ett års tid nå har jeg aldri gått over 3000 skritt, har pleid å ligge på 2500. (anbefalt er jo 10 000). Men etter å ha begynt hos kiropraktor hos "bekken og barn" (så anbefaling her inne faktisk;) - så er jeg nå oppi 3500 ;) de 1000 ekstra skrittene er gull verd :D Men det er jo ganske langt fra normal fungering. Før jeg ble gravid gikk jeg gjerne 16000 daglig...

Men jeg er glad for all bedring :)

 

Etter ene behandling var jeg faktisk mye bedre ett par dager, men så ble det verre igjen. Men det er iallefall håp da føler jeg! Dette er faktisk første gang jeg har hatt noen bedring på 1 år! Så anbefaler bekken og barn :)

 

Nå venter jeg på mensen, kommer nok om noen uker, å da setter vi i gang prøving på nr 3. Håper å lykkes relativt raskt, og få nr 3 neste høst. Har innstilt meg på at dette blir siste nå. Og gleder meg i grunnen til å bli ferdig og prøve å bli bra :) håper ikke jeg blir voldsomt mye værre når jeg blir gravid.. Men får bare ta det som det kommer :)

 

Mammabrum: tenker på deg! Skriv her inne når tvillingene kommer da :) jeg skal følge med :) en ting jeg trøster meg litt med, er at små barn ikke trenger en mamma som er med over alt, stua og lekeplassen er gjerne spennende nok. Men jeg håper, håper, håper at jeg blir bra til de blir litt eldre. Da har jeg lyst til å være med på aktiviteter og kose meg med familien min :) det er fordelen for oss som får de litt tett, da slipper vi forhåpentligvis å plages veldig når barna blir større og mer aktive utenfor hjemmet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I går ble Jeg mamma til to fantastiske jenter!!! B og S ble tatt med keisersnitt 34+5 og koser seg nå på nyfødtintensiven. De er overraskende friske og sterke - og ikke minst veldig søte!!! P.g.a. sterke smertestillende etter ks, vet jeg i grunnen ikke hvordan bekkenet føles, men det er helt greit ;)

Fakta:

S: 2087 gram og 43 cm

B: 1240 gram og 42 cm

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble Jeg mamma til to fantastiske jenter!!! B og S ble tatt med keisersnitt 34+5 og koser seg nå på nyfødtintensiven. De er overraskende friske og sterke - og ikke minst veldig søte!!! P.g.a. sterke smertestillende etter ks, vet jeg i grunnen ikke hvordan bekkenet føles, men det er helt greit ;)

Fakta:

S: 2087 gram og 43 cm

B: 1240 gram og 42 cm

 

Hurra!!!!!!!

Gratulerer så mye!!!! :) jeg slutter aldri å forundre meg over at det faktisk går ant å få to på en gang ;) dobbelt mirakel :)

Kos deg masse med prinsessene dine! Og ta det rolig med kroppen nå!! (Men det vet du nok alt om selv)! Klem ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...