Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg merker nå etter jeg har barbert meg, trodde jeg brukte mye vann og skum... Men nå er det kutt og rosa-fargete-sår der... Hvordan "lindre" smertene?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 aloe vera? skjønner ikke at noen barberer der...jeg kan ikke jeg må vokse hvis ikke blir jeg sånn hver gang og det gjør så inni helvetes vondt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå