Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Var og handlet litt i butikken i dag, og oppdaget at julebrusen hadde ankommet. I vårt hjem er det en regel på at julebrusen ikke skal i hus før 1. desember, men jeg hadde såååå lyst på den (sliter med kvalme og dårlig matlyst, så jeg spiser det jeg orker å ha i meg), og kjøpte en flaske. Den skulle jeg drikke før samboeren kom hjem. Men graviditetshjernen slo til, og jeg glemte hele handleposen i bilen.. Da jeg så hentet samboeren på stasjonen, oppdaget jeg handleposen, men hadde glemt hele julebrusen. Samboeren ryddet ut av posen, og så hørte jeg i et litt humoristisk ordlag "Jaså, du har kjøpt deg julebrus? Du vet det ikke er lov? Den får du ikke drikke før i desember!" Jeg begynte å hylgrine! Jeg hadde så lyst på den brusen! Samboeren trodde jeg tullet først, men etter å ha sett de sorte mascarastripene på kinnene, skjønte han alvoret. Sitter fornøyd og koser meg med brusen min nå Flere som er hormonelle for tiden?
Gjest Leaf Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Haha, gad vi gravide e fantastiske! Jeg gråter til alt!! Gråt i går kveld, da katten min ikke ville kose med meg. Var så ille at jeg gikk og la meg for natten :P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå