Dronning Sånnja Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Mamma vil ta meg med på en weekendtur og jeg får bestemme hvor vi drar. Jeg lurer på London, men det er kanskje grått og trist i november. Har dere noen forslag?
sisseljenta Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Wien synes jeg er en helt fantastisk by : )
Sylteflesk Skrevet 24. oktober 2012 #3 Skrevet 24. oktober 2012 Barcelona Roma Palma Marrakech Lisboa Alle er fine byer som bør være litt varmere og triveligere enn London på den tiden.
Dronning Sånnja Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2012 Takk for tips! Vi får de hva det blir! Ja, mamma er snill :-)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 Juleshopping i London er knall! elsker den byen om vinteren. Roma er også flott. Og en del tyske julebyer. København, Barncelona, Berlin, Amsterdam
Gjest Siklerotte Skrevet 26. oktober 2012 #7 Skrevet 26. oktober 2012 Mamma vil ta meg med på en weekendtur og jeg får bestemme hvor vi drar. Jeg lurer på London, men det er kanskje grått og trist i november. Har dere noen forslag? London behøver ikke å være så trist og grått i november, men klart, det er ingen garanti, det har vært noen fine dager mellom de grå i det siste, men man kan ikke forvente seg finvær. Dessuten er det veldig koselig her rundt juletider, og julelysene i Oxford Street tennes allerede 5. november, så det er straks klart for juleshopping. Hadde kanskje gått for Roma, Barcelona eller Madrid, i håp om at det kunne vært mer solfylt, men det er jo ingen garanti, selvsagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå