Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Aldri bli frustrert Aldri bli sliten Lege KUN hjemmelager babymat Helts tove ull å strikk eklærne selv Noen fler (ironiske) forslag ??
marsgutt 2013 Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 kjøpe di dyreste merkene av klær, og arve er ikke bra nok. ha en minste inntekt på 400000 i året noe under det er jo latterlig. ikke bruke barnehage eller sfo. ikke dra ut en helg og ta en fest, eller dra på en liten ferie uten barnet. osv osv.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #3 Skrevet 24. oktober 2012 Alltid se perfekt ut.. klær, sminke, hår ++ For all del ikke dasse rundt i joggebukse og håret i en topp Ha flere hundre tusen på sparekonto.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Stikke seg fram overalt, og melde seg frivillig til alle verv og lag. Snakke nedsettende om andre foreldre som ikke bryr seg like mye som en selv, når det kommer til alle aktivitetene ungene Må være med på. Endret 24. oktober 2012 av Kari Mari
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #5 Skrevet 24. oktober 2012 Haha, jeg har må jeg må ordne ser jeg Hi
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #6 Skrevet 24. oktober 2012 -ikke ha dårlig samvittighet for¨å la barna være i barnehagen fra 7-17 -reise bort alene eller med samboer,-gjerne 14 dager, når barnet er noen mnd uten å savne barnet eller ha dårlig samvittighet -ikke synes det er koselig å ha barnet i foreldresenga om natta, barnet kommer nok til å ligge der til det blir konfirmant! -legge barnet kl 19 uavhengig av om det er trøtt eller ikke, egentid er jo såååå viktig
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #8 Skrevet 24. oktober 2012 Har en slik slektning! Her er noen utvalgte sitater: "Jeg har ikke hatt en eneste plage i hele svangerskapet jeg!" "Det er såå fantastisk å gå gravid, jeg håper jeg ikke føder før termin! Magen min er jo så liten!" "Det var helt fantastisk å føde, trodde det skulle være mer vondt jeg!" (dette sa hun til ei venninne av meg som hadde en forferdelig fødsel som endte med katastrofesnitt. Skulle gjerne ha gitt mange flere sitater men jeg stopper her
midgard Skrevet 24. oktober 2012 #9 Skrevet 24. oktober 2012 Hjemme har jeg et skilt hvor det står "Det er 3 ting en trenger for å være mamma. Kjærlighet, tålmodighet og et stort glass vin på slutten av dagen". Liker den<3
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #10 Skrevet 24. oktober 2012 #8, beklager. Men der lå jeg bare være LITT enig med slektningen din det eeeer fantastisk å være gravid, og fødselene er noe jeg kunne gjort 100 ganger til men det er myyye etter svangerskap og fødsel som har gitt meg grå hår hahaha
Lisjtuppa Skrevet 24. oktober 2012 #11 Skrevet 24. oktober 2012 Hjemme har jeg et skilt hvor det står "Det er 3 ting en trenger for å være mamma. Kjærlighet, tålmodighet og et stort glass vin på slutten av dagen". Liker den<3 Et slik skilt vil jeg ha!
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 24. oktober 2012 #12 Skrevet 24. oktober 2012 Hjemme har jeg et skilt hvor det står "Det er 3 ting en trenger for å være mamma. Kjærlighet, tålmodighet og et stort glass vin på slutten av dagen". Liker den<3 Et slik skilt vil jeg ha! Jeg og!
Smyril Line Skrevet 24. oktober 2012 #13 Skrevet 24. oktober 2012 Eie bolig! Å leie er barnemishandling.
Gjest Filifjonka Skrevet 24. oktober 2012 #14 Skrevet 24. oktober 2012 Den perfekte mamma: - hever aldri stemmen, men forklarer pedagogisk og inngående til barna om alt mulig uansett situasjon. - har et prikkfritt hjem, ryddig og helt fritt for støv. - serverer bare økologisk, hjemmelaget mat som er laget fra grunnen av uten et eneste ferdigprodukt. - koser seg med å lese Jesper Juul og andre gode barneoppdragelsesbøker på kvelden. Blir dette for ensforming sper hun gjerne på med litt legebøker, slik at hun kan ta godt vare på barnas helse. - er alltid velstelt og gjennomtrent, slank og sprek. - elsker å leke med barna, men bare med pedagogisk riktige leker. - elsker sin mann og mottar ham med kjærlige smil og hjemmelaget middag hver dag. - er hjemmeværende med barna til de er minst tre år, men tjener likevel mer penger enn de fleste andre.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #15 Skrevet 24. oktober 2012 Den perfekte mamma: - hever aldri stemmen, men forklarer pedagogisk og inngående til barna om alt mulig uansett situasjon. - har et prikkfritt hjem, ryddig og helt fritt for støv. - serverer bare økologisk, hjemmelaget mat som er laget fra grunnen av uten et eneste ferdigprodukt. - koser seg med å lese Jesper Juul og andre gode barneoppdragelsesbøker på kvelden. Blir dette for ensforming sper hun gjerne på med litt legebøker, slik at hun kan ta godt vare på barnas helse. - er alltid velstelt og gjennomtrent, slank og sprek. - elsker å leke med barna, men bare med pedagogisk riktige leker. - elsker sin mann og mottar ham med kjærlige smil og hjemmelaget middag hver dag. - er hjemmeværende med barna til de er minst tre år, men tjener likevel mer penger enn de fleste andre. DER har du a' !!!!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 24. oktober 2012 #16 Skrevet 24. oktober 2012 Hjemme har jeg et skilt hvor det står "Det er 3 ting en trenger for å være mamma. Kjærlighet, tålmodighet og et stort glass vin på slutten av dagen". Liker den<3 Fantastisk! Den skal jeg stjele;) hehehe
L-8 Skrevet 24. oktober 2012 #17 Skrevet 24. oktober 2012 Har en slik slektning! Her er noen utvalgte sitater: "Jeg har ikke hatt en eneste plage i hele svangerskapet jeg!" "Det er såå fantastisk å gå gravid, jeg håper jeg ikke føder før termin! Magen min er jo så liten!" "Det var helt fantastisk å føde, trodde det skulle være mer vondt jeg!" (dette sa hun til ei venninne av meg som hadde en forferdelig fødsel som endte med katastrofesnitt. Skulle gjerne ha gitt mange flere sitater men jeg stopper her Hoooiii! Det der kunne vært meg! Bortsett fra det med liten mage da XD *ha i bakhodet til neste gang*
Suppehue Skrevet 24. oktober 2012 #18 Skrevet 24. oktober 2012 Dere glemmer minst et par hundre tusen på den meget omtalte bufferkonto.
LuksusLiv Skrevet 24. oktober 2012 #19 Skrevet 24. oktober 2012 Aldri servere Toro produkter til barna!
Gjest Mentha Skrevet 24. oktober 2012 #20 Skrevet 24. oktober 2012 Hjemme har jeg et skilt hvor det står "Det er 3 ting en trenger for å være mamma. Kjærlighet, tålmodighet og et stort glass vin på slutten av dagen". Liker den<3 Mitt leser "Her bor trøtte foreldre og lykkelige barn" Men din var bedre! Hvor får jeg tak i en sånn skatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå