Gå til innhold

babyen min NEKTER å sove inne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun særiøst bare hyler når jeg legger henne på soverommet..men så fort jeg kler på henne å legger henne ut i vogna er alt heelt greit og hun sovnes på 2 min..greit på dagen altså,men syns det er litt ekkelt at hun

står ute nå i mørket.står jo på verandaen rett utafor verandadøra,men likevel..hun får selvsagt ikke sove ute på natta,bare så det er sagt.da havner hun som regel i senga vår...men syns dere det gjør noe om hun sover ute nå?regner med hun våkner igjen om en times tid..mulig jeg som er hysterisk altså.hun er 5 mnd.forresten.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

La henne sove! Våre unger var også sånn; full nekt på soving innendørs på dagen, men sov helt fint i senga si om natta.

Skrevet

Min sov kun ute i vognen på dagtid. Uansett vær og årstid. Sto under tak på verandaen utenfor stua. Lot han sove der.

Skrevet

Det gjorde gutten min også:) kunn sve 3 t bare han fikk ligge ute i vogna.Veldig greit da for da gikk jeg tur hver dag og kom i storform:)

Går helt fint å sove ute nå,har du ikke babycall da? sunt for barnet med frisk luft også, men bruk insektsnett så ingen katter legger seg oppå babyen..

Skrevet

joda,har babycall og insektnett,sover ute hele dagen,men når det blir mørkt syns jeg det er litt utrivelig,men går nok bra;-)

Skrevet

Sånn var mini også, fra han var 1,5 måned gammel. Så tenkte jeg en dag at jeg skulle prøve å legge han inne, da var han 9 mnd. Da sovnet han på 1-2-3! Jeg trodde det var et engangstilfelle, men det var det ikke :) så selv om det ikke går nå, så kan det jo hende at det går om en stund!

Jeg ville rett og slett at mini skulle vende seg til å sove inne tilfelle det blir veldig kalde dager i vinter, og han ikke kan sove ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...