stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg knuste telefonen min i mai, og har siden da måttet bruke den forrige, forrige, forrige telefonen til mannen Jeg som er sååå glad i wordfeud, surfing, musikk, osv på telefonen. hehe.. Hadde htc desire den gangen, og var veldig fornøyd med den. Nå har vi fått litt penger av svigers (arv fra generasjonen over), så da skal jeg kjøpe meg en ny!! Men hvilken skal jeg kjøpe? iPhone? htc? samsung?
lUmlUm med tulla si Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Kan absolutt anbefale Samsung S3. Veldig fornøyd med den!
Gjest Hercule Poirot Skrevet 24. oktober 2012 #3 Skrevet 24. oktober 2012 Kjøp HTC One X. Det har jeg gjort, og den er tilnærmet genial!
holahopp Skrevet 24. oktober 2012 #6 Skrevet 24. oktober 2012 Samsung galaxy s2 og s3 er geniale begge to
Gjest SHOC Skrevet 24. oktober 2012 #8 Skrevet 24. oktober 2012 Galaxy s3 kommer best ut i alle tester.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #10 Skrevet 24. oktober 2012 Takk for svar, jenter! Da skal jeg sjekke ut litt =)
<3 2G <3 Skrevet 24. oktober 2012 #11 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg ELSKER min iPhone 4S For første gang har jeg hatt en TLF i ett år uten ønske om å bytte den ut.
Husbygger Skrevet 24. oktober 2012 #13 Skrevet 24. oktober 2012 Samsung galaxy S2 eller S3, digger den nye S3'en min :-) Har hatt IPhone tidligere, men Samsung er mye bedre!
katha90 Skrevet 24. oktober 2012 #14 Skrevet 24. oktober 2012 Samsung eller HTC, Da får du iallefall det du betaler for (iforhold til en Iphone:p)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #15 Skrevet 24. oktober 2012 Samsung eller HTC, Da får du iallefall det du betaler for (iforhold til en Iphone:p) Er iPhone så dårlig da? De ligger vel ikke så langt unna hverandre i pris de derre smartphone'ene. Så det må vel bety at du mener de andre tlf har noe iPhone ikke har? Er det kvalitet? eller kanskje brukervennlighet?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #17 Skrevet 24. oktober 2012 IPhonen har jeg bare har tull med hvertfall,å den tåler jo ingenting. Den ramlet rett fra bordet og ned på tregolvet,å da knuste litt av skjermen :S å har hatt MYE problemer med lading selv om tlf kun var 3 mnder. Den vil ofte ikke lade uten at det er noe opplagt grunn. Har prøvd mange forskjellige ladere så er ikke det som er problemet heller. Nå må jeg kjøpe ny tlf siden skjermen er knust,å det blir hvertfall ALDRI mer Iphone!
sillyfilly og Olivia Skrevet 24. oktober 2012 #18 Skrevet 24. oktober 2012 iPhone hvis du elsker det enkelt å gidder å bruke iTunes og apple's andre produkter. Samsung Galaxy s2 eller s3 hvis du vil ha litt mer kontroll over mobilen din Etter min mening de to(tre) beste mobilene på markedet.
katha90 Skrevet 24. oktober 2012 #19 Skrevet 24. oktober 2012 Samsung eller HTC, Da får du iallefall det du betaler for (iforhold til en Iphone:p) Er iPhone så dårlig da? De ligger vel ikke så langt unna hverandre i pris de derre smartphone'ene. Så det må vel bety at du mener de andre tlf har noe iPhone ikke har? Er det kvalitet? eller kanskje brukervennlighet? Jeg liker rett og slett ikke å måå forholde meg til deres "regler". når jeg bruker flere tusen kr på en mobil så liker jeg å kunne bestemme over den selv (Itunes osv, og betale i dyredommer for en liten sang osv..) Syns også at kvaliteten er dårlig, hørt om flere som har knust skjermen av ingenting. Er vel også etteller anna styr hvis mobilen går sund, ikke at jeg er 100% sikker på hvilket styr det er, men enkelt er det iallefall ikke, etter hva jeg har forstått
*Miss Flua* Skrevet 24. oktober 2012 #20 Skrevet 24. oktober 2012 Samsung eller HTC, Da får du iallefall det du betaler for (iforhold til en Iphone:p) Er iPhone så dårlig da? De ligger vel ikke så langt unna hverandre i pris de derre smartphone'ene. Så det må vel bety at du mener de andre tlf har noe iPhone ikke har? Er det kvalitet? eller kanskje brukervennlighet? Jeg liker rett og slett ikke å måå forholde meg til deres "regler". når jeg bruker flere tusen kr på en mobil så liker jeg å kunne bestemme over den selv (Itunes osv, og betale i dyredommer for en liten sang osv..) Syns også at kvaliteten er dårlig, hørt om flere som har knust skjermen av ingenting. Er vel også etteller anna styr hvis mobilen går sund, ikke at jeg er 100% sikker på hvilket styr det er, men enkelt er det iallefall ikke, etter hva jeg har forstått Her har min iPhone blitt ødelagt to ganger. Ene gangen var ikke min feil, andre gangen var min feil. Begge ganger fikk jeg helt ny telefon, ikke noe problem i det hele tatt
prettyfishy Skrevet 24. oktober 2012 #21 Skrevet 24. oktober 2012 iPhone. Kommer aldri til å bytte den ut! Hadde HTC før, ble aldri helt fortrolig med den, og byttet den ut med en iPhone 4S. Kjempefornøyd! Og jeg kan ikke si den tåler så utrolig lite heller, min gamle iPhone 3 overlevde til og med en tur i toalettet
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #22 Skrevet 24. oktober 2012 Samsung eller HTC, Da får du iallefall det du betaler for (iforhold til en Iphone:p) Er iPhone så dårlig da? De ligger vel ikke så langt unna hverandre i pris de derre smartphone'ene. Så det må vel bety at du mener de andre tlf har noe iPhone ikke har? Er det kvalitet? eller kanskje brukervennlighet? Jeg liker rett og slett ikke å måå forholde meg til deres "regler". når jeg bruker flere tusen kr på en mobil så liker jeg å kunne bestemme over den selv (Itunes osv, og betale i dyredommer for en liten sang osv..) Syns også at kvaliteten er dårlig, hørt om flere som har knust skjermen av ingenting. Er vel også etteller anna styr hvis mobilen går sund, ikke at jeg er 100% sikker på hvilket styr det er, men enkelt er det iallefall ikke, etter hva jeg har forstått Takk for svar=) Hehe.. Nå klarte jeg jo å knuse min htc i mai, så det er ikke sikkert det vil hjelpe meg å kjøpe samsung f.eks:P Men når det er sagt er jeg litt enig i det du sier med at man nesten må konvertere til alle apple-produkter for å få enkelt. Men jeg liker ipad'en vår da, og har vel hørt at det nesten er som en forvokst iphone. hehe.. hmm.. ønsker gjerne flere meninger! =)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #23 Skrevet 24. oktober 2012 Samsung eller HTC, Da får du iallefall det du betaler for (iforhold til en Iphone:p) Er iPhone så dårlig da? De ligger vel ikke så langt unna hverandre i pris de derre smartphone'ene. Så det må vel bety at du mener de andre tlf har noe iPhone ikke har? Er det kvalitet? eller kanskje brukervennlighet? Jeg liker rett og slett ikke å måå forholde meg til deres "regler". når jeg bruker flere tusen kr på en mobil så liker jeg å kunne bestemme over den selv (Itunes osv, og betale i dyredommer for en liten sang osv..) Syns også at kvaliteten er dårlig, hørt om flere som har knust skjermen av ingenting. Er vel også etteller anna styr hvis mobilen går sund, ikke at jeg er 100% sikker på hvilket styr det er, men enkelt er det iallefall ikke, etter hva jeg har forstått Her har min iPhone blitt ødelagt to ganger. Ene gangen var ikke min feil, andre gangen var min feil. Begge ganger fikk jeg helt ny telefon, ikke noe problem i det hele tatt men da måtte du vel også ut med en viss sum?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #24 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg har akkurat bestilt Samsung Galaxy Note 2 som kommer i salg om to dager. Den skal vist være helt rå, til og med bedre enn S3. Gleder meg vilt
*Miss Flua* Skrevet 24. oktober 2012 #25 Skrevet 24. oktober 2012 Samsung eller HTC, Da får du iallefall det du betaler for (iforhold til en Iphone:p) Er iPhone så dårlig da? De ligger vel ikke så langt unna hverandre i pris de derre smartphone'ene. Så det må vel bety at du mener de andre tlf har noe iPhone ikke har? Er det kvalitet? eller kanskje brukervennlighet? Jeg liker rett og slett ikke å måå forholde meg til deres "regler". når jeg bruker flere tusen kr på en mobil så liker jeg å kunne bestemme over den selv (Itunes osv, og betale i dyredommer for en liten sang osv..) Syns også at kvaliteten er dårlig, hørt om flere som har knust skjermen av ingenting. Er vel også etteller anna styr hvis mobilen går sund, ikke at jeg er 100% sikker på hvilket styr det er, men enkelt er det iallefall ikke, etter hva jeg har forstått Her har min iPhone blitt ødelagt to ganger. Ene gangen var ikke min feil, andre gangen var min feil. Begge ganger fikk jeg helt ny telefon, ikke noe problem i det hele tatt men da måtte du vel også ut med en viss sum? Nei absolutt ingenting! kjøpte telefonen via Telenor, så telekiosken hadde kvittering på dataen. Leverte de på rep, og fikk helt nye tilbake uten å betale en krone!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå