Gå til innhold

Det snør!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

%#^*%%##%%#}#}}{

Mine tanker om det egner seg ikke på trykk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det snør ikke her.

Jeg vil også ha snø :(

Skrevet

Her snør det også ! :) Tiddelibom! Men med vinterhjul og motorvarmer er det bare koslig.. Tiddelibom og huttemegtuuu! :)

Skrevet

Trøndelag :( nå skiftet det til sludd.....sjarmerende :P. I fjor og året før så jeg ikke bakken på over 6mnd, men så bor jeg i et snøhøl og da. Jaja, er vel bedre enn regn??????

Spania Spania Spania (drømmer meg dit)

Skrevet

Glad for de vinterdekkene nå ja ;) mangler motorvarmer!

Skrevet

Trøndelag :( nå skiftet det til sludd.....sjarmerende :P. I fjor og året før så jeg ikke bakken på over 6mnd, men så bor jeg i et snøhøl og da. Jaja, er vel bedre enn regn??????

Spania Spania Spania (drømmer meg dit)

Samme her bare at vi allerede har bestilt tur til Spania :) Har noe å se frem til.
Skrevet

ÅÅÅ :( Jeg vil ogsÅ ha snø! HÅper den kommer snart, og blir LENGE! :)

Skrevet

Jeg deler gladelig. Dvs jeg omfordeler gladelig! All snøen til deg, ingenting til meg ;)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jippi! Jeg elsker snø og er stjernefornøyd :)

Skrevet

Her regnet det igår og snør idag. 0 grader og såpeglatt mange plasser :(

Skrevet

Her snør det også! Gikk en lang tur i formiddag i deilig snøvær, fantastisk :)

Skrevet

Minsta kom jublende inn på badet i dag, "mamma, det snør, det snør!" Kjente det satt langt inne å juble sammen med henne, men jeg tror jeg klarte å klistre på meg et stivt smil og et lite "åå, så flott!" :P

Jaja, vi vet jo hvor vi bor, så det er ikke veldig overraskende at det blir vinter i år også. ;) Koselig med tente lys og fyr i ovnen da. :)

Skrevet

det er fyr i peisen, og ble faktisk litt rørt av å se på lille snuppis som hvinte av fryd over de hvite fillene som dalte ned. Tror ikke hun husker noe av snøen i fjor, så det var jo litt søtt. Jaja, jeg får se det positive i det, er jo koselig å sitte inne og se ut på snøen ;) ;). Og det blir veldig artig å ake med lille snupp! Det har hun aldri gjort før.

Skrevet

Her er det 30 grader :P Kos dere med snø dere,jeg stikker på stranda i morgen ;)

Skrevet

Her er det 30 grader :P Kos dere med snø dere,jeg stikker på stranda i morgen ;)

blæææææææ ;) ;)

neida, kose deg du. Skal fryse litt på dine vegne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...