Gå til innhold

Ammet datteren i 8 år..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalmt :) Sorry,men høres forferdelig ut. skal amme til barnet er 1 år hvis jeg har melk så klart,men håper jeg har det :)

Skrevet

Det var i lengste laget, synes jeg. Sært, rett og slett.

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Det er bare til å krels av! Synes jeg ser søster fortsatt hadde ammet guttungen på 7 år..nei faen heller så ekkelt!

Jeg får kav av søsteren min som til tider har sakt at hun har dratt frem puppen til hun på 2år fordi hun forlangte det! Forlanger de på den måten, da er de i mitt hode for gamle til å få pupp.

Skrevet

Reagerte også på at dem driver å skal ta på puppene hennes, og hu ikke får hatt de i fred. Og at ungene vil at hu ikke skal bruke bh...

hi

Skrevet

Å ja det er ekkelt! 8 år gammel... Fy fader jeg ammet minste her på kveld til hun var 15mnd og da fikk jeg helt fnatt på slutten.

Og det at de tar henne på puppene og snakker til de er jo helt sykt.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet (endret)

Kvalmt, kvalmt KVALMT!

Jeg får helt mark av argumentet "morsmelk er det beste for barnet, derfor ammer jeg dem til de blir 3-4-5 (??).

Jada, morsmelk er kanskje det beste for barnet, men hvorfor i svarte f%¤n kan de ikke bare pumpe seg og gi i kopp/flaske?? For når barnet blir 2-3++, da blir det mer for kosens skyld, og helst for mor sin kos..

Beklager, vet jeg provoserer noen nå, men dette er bare feil!!

Endret av Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Hvorfor synes dere det er kvalmt? Synes det selv, men alle sier det er kvalmt uten å si hva som er kvalmt med det. Husker jeg og noen andre her fikk så det sang etter om hvor syke VI var i hodet siden vi mente det er ekkelt at store barn på 6 år ligger og dier brystene til mora. For meg blir dette et slags overgrep. Det er snakk om barn i skolealder som får pupp! Ungene i artikkelen sier de vil fortsette å være babyer og ikke bli gamle. De er fiksert på brystene til mora og vil ikke at hun skal gå med bh. Ekkelt! Det er mora som hemmer barnas utvikling når HUN vil at de skal breie seg ut så lange de er i sofaen for å suge på brystene hennes, istedet for å lære opp ungene til det soom er normalt og naturlig når man er 8 år, det kommer jo ikke ut melk engang står det!

Skrevet

Jeg syns det er kvalmt fordi det ikke er naturlig. Selv ikke dyrene dier barna sine når de kan spise fast føde :s

Skrevet

Dette er perverst. I mine øyne trenger ikke barn morsmelk lenger når de kan spise fast føde. Dette var kvalmende og mor kan umulig være riktig skrudd sammen.

Skrevet

Jeg er litt der "hvem er det kos for"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...