Gå til innhold

Kjøpe klær allerede...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare 8+4, men har så lyst til å begynne å handle litt klær og sånt :) Har dere gjort det? Jeg har ikke lyst til å tenke på at det kan gå galt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har kjøpt litt fra dagen jeg fant det ut :) da var jeg ca 6 uker :) Og nå er jeg snart 26 uker, og babyen har allerede en del klær :)

Skrevet

Jeg venter til jeg har vært på UL i uke 17. Da vet jeg om det er jente eller gutt jeg handler til...

Skrevet

Er jo ikke helt sikker om du vet det da:) er jo ikke alltid de ser det

Skrevet

Heldigvis har jeg både gutt og jente fra før, så jeg kan bare drømme meg bort og ta frem babyklesposene allerede, selv om vi enda ikke vet om spiren sitter ;) Og denne gang skal vi forsøke å ikke finne ut av kjønn.

Skrevet

Jeg venter til jeg har vært på UL i uke 17. Da vet jeg om det er jente eller gutt jeg handler til...

Det finnes jo masse fint som er nøytralt da.. :) I hvitt og grått, f.eks.. :)

Skrevet

nei, jeg hadde ikke kjøpt klær enda.. men jeg mistet også en gang ganske sent..

Handla ikke klær før jeg var langt ute i uke 30 jeg.. :P

Skrevet

Jeg handla et sett med en gang jeg fant det ut første gangen jeg ble gravid. Jeg mista, men angret ikke på at jeg hadde handlet, vi kom jo til å prøve igjen. Denne gangen tok det litt lenger tid før jeg handlet, for venta til etter uke 12 (mista da først). Men jeg har tatt det godt igjen etterpå, gitt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...