Gå til innhold

Wow! Var det bare jeg som fikk frysninger av....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han lille gutten som sang på "kjendisbarnevakten" nå?

Han var jo så flink :-) Sjeldent jeg legger merke til slike ting på tv, men nå måtte jeg bare snu meg å skru opp lyden. Får håpe han kommer langt med talentet sitt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Han var jo så flink :-) Sjeldent jeg legger merke til slike ting på tv, men nå måtte jeg bare snu meg å skru opp lyden. Får håpe han kommer langt med talentet sitt!

Ja! La merke til han :) Han var jo ikke gamle karen heller eller? Aldri om jeg hadde fått min (snart) 8 åring til å synge en sånn låt..og ihvertfall ikke på engelsk :P Klart han kan jo nynne og late synge det han tror de sier på engelsk, men han i kjendisbarnevakten var jo faktisk flink =)

Skrevet

Ja! La merke til han :) Han var jo ikke gamle karen heller eller? Aldri om jeg hadde fått min (snart) 8 åring til å synge en sånn låt..og ihvertfall ikke på engelsk :P Klart han kan jo nynne og late synge det han tror de sier på engelsk, men han i kjendisbarnevakten var jo faktisk flink =)

Helt utrolig å kunne synge så rent, og så korrekt i den alderen der! Nei, får håpe han selv vil, og kan komme videre med den syngingen! :-)

Skrevet

Han var kjempeflink!! :) Ikke mange barn som synger sånn på den alderen der! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...