Marjoriee Dawes Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Han lille gutten som sang på "kjendisbarnevakten" nå? Han var jo så flink :-) Sjeldent jeg legger merke til slike ting på tv, men nå måtte jeg bare snu meg å skru opp lyden. Får håpe han kommer langt med talentet sitt!
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Han lille gutten som sang på "kjendisbarnevakten" nå? Han var jo så flink :-) Sjeldent jeg legger merke til slike ting på tv, men nå måtte jeg bare snu meg å skru opp lyden. Får håpe han kommer langt med talentet sitt! Ja! La merke til han Han var jo ikke gamle karen heller eller? Aldri om jeg hadde fått min (snart) 8 åring til å synge en sånn låt..og ihvertfall ikke på engelsk Klart han kan jo nynne og late synge det han tror de sier på engelsk, men han i kjendisbarnevakten var jo faktisk flink =)
Marjoriee Dawes Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2012 Han lille gutten som sang på "kjendisbarnevakten" nå? Han var jo så flink :-) Sjeldent jeg legger merke til slike ting på tv, men nå måtte jeg bare snu meg å skru opp lyden. Får håpe han kommer langt med talentet sitt! Ja! La merke til han Han var jo ikke gamle karen heller eller? Aldri om jeg hadde fått min (snart) 8 åring til å synge en sånn låt..og ihvertfall ikke på engelsk Klart han kan jo nynne og late synge det han tror de sier på engelsk, men han i kjendisbarnevakten var jo faktisk flink =) Helt utrolig å kunne synge så rent, og så korrekt i den alderen der! Nei, får håpe han selv vil, og kan komme videre med den syngingen! :-)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 Han var kjempeflink!! Ikke mange barn som synger sånn på den alderen der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå