Gjest Vicky Pollard Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Fordi?? Hvem er det egentlig som er ansatt som moderatorer her? Slettet pga personhets av "anonym". Hahaha, helt utrolig!
marsgutt 2013 Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 tror ikke di leser igjenom tråden leser kun det første.
what a drittkjerring Skrevet 24. oktober 2012 #3 Skrevet 24. oktober 2012 Er nok mange paniske anonyme som har presset "rapporter" samtidig og det har vel fått varsellampene hos mod. til å blinke Kan du ikke sende nicket på vedkommende til oss andre som vil vite? Meg selv inkludert:D Eller oute veldig raskt:P
Gjest Vicky Pollard Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 tror ikke di leser igjenom tråden leser kun det første. Kanskje de stresser i vei og tror det er flere enn juliea som har sett nickene, haha :-)
Gjest Vicky Pollard Skrevet 24. oktober 2012 #5 Skrevet 24. oktober 2012 Nei, men jeg løy, har ingen, bare kjeda meg
Gjest Vicky Pollard Skrevet 24. oktober 2012 #6 Skrevet 24. oktober 2012 Nei, men jeg løy, har ingen, bare kjeda meg Men var nok noen annier jeg ville skulle skjelve i nikkersen
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. oktober 2012 #7 Skrevet 24. oktober 2012 Nei, men jeg løy, har ingen, bare kjeda meg Men var nok noen annier jeg ville skulle skjelve i nikkersen Å teit
Gjest Vicky Pollard Skrevet 24. oktober 2012 #8 Skrevet 24. oktober 2012 Vet i allefall nå at dere er nådeløse, da
Gjest marie-s Skrevet 24. oktober 2012 #9 Skrevet 24. oktober 2012 He he he sikkert moderator som er "den" anonyme
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 24. oktober 2012 #10 Skrevet 24. oktober 2012 Rapporterer deg for å frarøve meg sjansen til å treffe Farmen Andreas... Sukk... Ufølsom er du leke med en "ung" jentes følelser på den måten.. Du er sikkert ei dårlig mor!!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #11 Skrevet 24. oktober 2012 Rapporterer deg for å frarøve meg sjansen til å treffe Farmen Andreas... Sukk... Ufølsom er du leke med en "ung" jentes følelser på den måten.. Du er sikkert ei dårlig mor!! HVA har jeg gått glipp av nå????
Gjest Vicky Pollard Skrevet 24. oktober 2012 #12 Skrevet 24. oktober 2012 Rapporterer deg for å frarøve meg sjansen til å treffe Farmen Andreas... Sukk... Ufølsom er du leke med en "ung" jentes følelser på den måten.. Du er sikkert ei dårlig mor!! Ja, med manglende empati
HeltAnonym Skrevet 24. oktober 2012 #13 Skrevet 24. oktober 2012 Hva har jeg gått glipp av nå da? Her tok jeg en liiiten pause på et par timer fra dib, og DA skal det skje noe... typisk..
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 24. oktober 2012 #14 Skrevet 24. oktober 2012 Den ene dagen jeg ikke bor på Dib så skjer det noe morsomt. Karma, ass, det suger.....
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. oktober 2012 #15 Skrevet 24. oktober 2012 Hehe, fikk med meg den der tråden, og jeg kunne ikke begripe hva du sulla rundt om, for jeg så ingen nick. Rett før jeg trodde du hadde røyka sokkene dine. Men det var nok noen livredde anonyme som skalv i buksene, jah! Hehehe, morsomt.. Men istedetfor å rapportere vilt, så burde de kanskje tenke seg mer om angående hva de skriver, heretter, så slipper de det dilemmaet i det hele tatt. Dog er nok det for mye forlangt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå