Gå til innhold

Aiai! Og tråden ang outinga ble faktisk slettet!!

Anbefalte innlegg

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Fordi?? Hvem er det egentlig som er ansatt som moderatorer her? Slettet pga personhets av "anonym". Hahaha, helt utrolig! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke di leser igjenom tråden leser kun det første.

Skrevet

Er nok mange paniske anonyme som har presset "rapporter" samtidig og det har vel fått varsellampene hos mod. til å blinke ;)

Kan du ikke sende nicket på vedkommende til oss andre som vil vite? Meg selv inkludert:D Eller oute veldig raskt:P

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

tror ikke di leser igjenom tråden leser kun det første.

Kanskje de stresser i vei og tror det er flere enn juliea som har sett nickene, haha :-)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Nei, men jeg løy, har ingen, bare kjeda meg :P

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Men var nok noen annier jeg ville skulle skjelve i nikkersen ;)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Men var nok noen annier jeg ville skulle skjelve i nikkersen ;)

Å teit :P

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Vet i allefall nå at dere er nådeløse, da ;)

Gjest marie-s
Skrevet

He he he sikkert moderator som er "den" anonyme

Skrevet

Rapporterer deg for å frarøve meg sjansen til å treffe Farmen Andreas... Sukk... Ufølsom er du :P leke med en "ung" jentes følelser på den måten.. Du er sikkert ei dårlig mor!! ;)

Skrevet

Rapporterer deg for å frarøve meg sjansen til å treffe Farmen Andreas... Sukk... Ufølsom er du tongue.png leke med en "ung" jentes følelser på den måten.. Du er sikkert ei dårlig mor!! wink.png

HVA har jeg gått glipp av nå????

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Rapporterer deg for å frarøve meg sjansen til å treffe Farmen Andreas... Sukk... Ufølsom er du :P leke med en "ung" jentes følelser på den måten.. Du er sikkert ei dårlig mor!! ;)

Ja, med manglende empati ;)

Skrevet

Hva har jeg gått glipp av nå da? Her tok jeg en liiiten pause på et par timer fra dib, og DA skal det skje noe... typisk..

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Den ene dagen jeg ikke bor på Dib så skjer det noe morsomt. Karma, ass, det suger.....

;)

Skrevet

Hehe, fikk med meg den der tråden, og jeg kunne ikke begripe hva du sulla rundt om, for jeg så ingen nick. ;) Rett før jeg trodde du hadde røyka sokkene dine. :P

Men det var nok noen livredde anonyme som skalv i buksene, jah! Hehehe, morsomt.. :D

Men istedetfor å rapportere vilt, så burde de kanskje tenke seg mer om angående hva de skriver, heretter, så slipper de det dilemmaet i det hele tatt. Dog er nok det for mye forlangt. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...