Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Droppet innom Mac'ern etter tannlegen for en pommes frites i dag...Og jaggu gikk det ikke lang tid før jeg gikk en eller annen reaksjon i form av kortpusthet og en følelse av at halsen og brystet snørte seg sammen..Dette varte ihvertfall i en time og det spesielle er at samme følelsen har jeg fått før...på samme sted med samme "mat." Ja, jeg skriver mat i gåseøyne for dette kan ikke være mye til mat. Jeg er ingen fanatiker når det kommer til kosthold og ja, jeg kan fint nyte fastfood. Blir ikke dårlig av en bensinasjonsburger eller Dolly pizza. KUN mat fra MacDonald's. Hva tenker dere? Tror dere påstandene om at det Mac'ern serverer ligger på bunn av junk- rangstigen eller går all fastfood for det samme? Litt påfallende synes jeg ihvertfall det er, uten at jeg er ute etter å "ta" noen i denne tråden. Har dere opplevd noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Sikkert noe du er allergisk mot, da. Selv synes jeg at slik mat smaker helt forjævlig, og prøver å tvinge det i meg de gangene mannen min insisterer på å dra dit. Men det ser aldri ut som på bildene... Når i tillegg en porsjon inneholder nesten en dagsrasjon av kalorier, holder jeg meg langt unna.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #3 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg får akutt hodepine av den møkkamaten.
CaptainHindsight Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 Kanskje reagerer du på smaksforsterkere? Jeg får symptomer som dine om jeg får i meg for mye iallefall.
3 er nok! Skrevet 24. oktober 2012 #5 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg fikk lignende reaksjoner tidligere, og jeg er allergisk mot salt. Tåler det til en viss grad, men blir dårlig av visse typer matvarer med mye salt i, og mc donalds mat er en av tingene jeg ikke kunne spise tidligere. Du skal lete lenge etter et sted med mer salt i maten enn de, altså.
Tauriel Skrevet 24. oktober 2012 #6 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg får magsjuke hos Mc Donnals... hver gang jeg har spist der (ikke så ofte pga de ikke finnes her i nord ) Så ender jeg opp med magsjuke, og jeg har ikke spist 2 ganger på samme sted, kun forskjellige plasser... Men junkfood er kjempe godt spesielt burger fra Burger King
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #7 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg får vondt i magen.. au. Drittmat
magpie Skrevet 24. oktober 2012 #8 Skrevet 24. oktober 2012 Kanskje reagerer du på smaksforsterkere? Jeg får symptomer som dine om jeg får i meg for mye iallefall. Jeg reagerer også på smaksforsterkere og dermed så å si alt av ferdigmat, halvfabrikater, kafemat, restaurantmat osv Men jeg reagerer med å bli kvalm og generelt uvel i mange timer (som regel resten av dagen og utpå natten). Veldig kjedelig, skulle ønske det ble forbudt med smaksforsterker..
*Lucky-Baby* Skrevet 24. oktober 2012 #9 Skrevet 24. oktober 2012 Ja, jeg blir fysisk dårlig av McDonalds mat. Det er kun mat derfra av alle junkfood-plasser, som gir meg hodepine og lavt blodsukker. Blir i så dårlig humør av å spise der, så har sluttet å spise der. Men kan godt nyte Dollys eller Burger King, eller Mr. Chuong og lignende
Blomstogbier Skrevet 24. oktober 2012 #10 Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Jeg tåler McDonaldsmat, og ingen jeg kjenner blir dårlige av det. Er nok noe man er allergisk mot om man reagerer slik på det. Dolly Dimples pizza derimot, ugh, det blir jeg kvalm av. Da er Peppes bedre, men blir jo kvalm av alt om man eter for mye, hehe. Tror ikke McDonalds er en av verstingene når det kommer til ferdigmat akkurat, de tilbyr i hvertfall kunden å få vite hva som er i maten (kalorier o.l.)? Endret 24. oktober 2012 av Blomstogbier
Februargullet2013 Skrevet 24. oktober 2012 #11 Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Aldri skjedd meg ,men er ikke super glad i det,så ikke ofte der, liker den kylling wraps Endret 24. oktober 2012 av snartmamma2013
CaptainHindsight Skrevet 24. oktober 2012 #12 Skrevet 24. oktober 2012 Kanskje reagerer du på smaksforsterkere? Jeg får symptomer som dine om jeg får i meg for mye iallefall. Jeg reagerer også på smaksforsterkere og dermed så å si alt av ferdigmat, halvfabrikater, kafemat, restaurantmat osv Men jeg reagerer med å bli kvalm og generelt uvel i mange timer (som regel resten av dagen og utpå natten). Veldig kjedelig, skulle ønske det ble forbudt med smaksforsterker.. Huff, ja det kan du si Jeg tåler ikke hvetestivelse, og det er det i alt også. Vi får trøste oss med at vi sikkert spiser sunnere enn gjennomsnittet, siden vi må lage alt fra bunnen av
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #13 Skrevet 24. oktober 2012 Aldri blitt dårlig av den maten.. Lenge siden jeg har spist der da, men jeg gleder meg til neste gang Godt når en spiser det sjeldent
Mamma til go'jentene Skrevet 24. oktober 2012 #14 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg blir faktisk uvel av å spise der, så gjør det aldri. Blir dvask og kvalm hele resten av dagen.. Gjelder det samme for Burger King. Blir ikke dårlig av Peppes, men føler jeg går og gulper på den sterke tomatsausen i flere dager etterpå... ;-)
what a drittkjerring Skrevet 24. oktober 2012 #15 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg får hodepine. Den gir seg raskt da. Likevel blir gatekjøkkenmat gourmet i forhold til Mac Donald's synes jeg...Smaken er bare for vond.
Hybelkanina Skrevet 24. oktober 2012 #16 Skrevet 24. oktober 2012 Pingler! Nei, jeg blir ikke fysisk dårlig uansett hva jeg spiser. Tror faktisk ikke kroppen min hadde reagert om jeg så hadde spist kjøtt fra selvdøde dyr. Kan altså fint spise på Mac'ern, men gjør det helst ikke - det smaker jo dritt. Skal jeg først bruke kalorier på junk så finnes det så mange bedre alternativer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå