Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Var hos kiropraktoren i går og har blitt mye verre, faktisk såpass at jeg ikke klarte å gjennomføre arbeidsdagen. Har fått ny time i kveld for å rette opp feilen, men er det jeg som skal betale for det?
Hybelkanina Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Hvordan vet du at du har blitt feilbehandlet? Det er jo gjerne slik at enkelte ting blir litt værre før det blir bra. Har kiropraktoren innrømt å ha gjort noe han / hun ikke skulle gjort så hadde jeg aldri dratt tilbake til samme menneske for å la ham / henne knekke videre på meg. Endret 24. oktober 2012 av Zebrah
Februargullet2013 Skrevet 24. oktober 2012 #3 Skrevet 24. oktober 2012 Er nok sånn det funker, blir bedre etterhvert, værre først
valkyrien Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 Det er vanlig å bli værre først... Er det du som mener du er feilbehandlet, eller har kiropraktoren sagt han har gjort noe feil?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #5 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg har vært hos denne kiropraktoren før og satt på plass samme virvel og vet hvordan jeg pleier å være. Etter endt behandling føltes kroppen min rar ut, har aldri følt det sånn før. Han så på meg å sa at jeg måtte komme med en gang hvis jeg ikke ble bedre og så veldig usikker ut ( normalt strutter han av selvtiliit) . Jeg regnet med at det ble bedre etterhvert, men i løpet av ettermiddagen slapp ikke kvalmen taket og den rare følelsen taket. I dag morges hadde jeg ryggsmerter og kvalme. Nå er jeg nummen i noen fingre og klarer ikke å gå normalt, smertene er verre en de har vært. Jeg har ikke så mye annet valg enn å prøve å la samme mannen rette opp feilen, selv om jeg ikke akkurat gleder meg. Han kan ta meg inn i dag og jeg kan ikke gå sånn over en lengre periode mens jeg venter på time hos noen andre. Disse problemene begynte etter endt time hos kiropraktoren så derfor mener jeg at jeg er feilbehandlet. Hadde moderate smerter og tidvis låsninger før jeg gikk dit og nå fungerer jeg ikke i det hele tatt. Hi
me_87 Skrevet 24. oktober 2012 #6 Skrevet 24. oktober 2012 kiropraktorer har akutttimer så hadde du ringt en annen kiropraktor å fortklart problemene så hadde du nok kommet til på dagen. Jeg fikk akutt time til sønnen min "bare" fordi han hadde kolikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå