Gå til innhold

Sulten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som opplever at de er sultne nesten hele tiden?

Begynner på uke 11 i morgen og har hatt en periode med kvalme, men begynner å bli bedre nå. Men har sliti i flere uker med sult nå føler jeg. Jeg blir sulten hver andre time omtrent, noe som er helt forferdelig siden jeg føler at det er det jeg gjør hele dagen.

Sliter også med å konsentrere meg på jobb, noe som har kommet de siste ukene. Jobber på kontor, noe som ikke akkaurat passer så veldig bra da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja den sult følelsen er litt slitsom til tider. Den har kommet i perioder hos meg. Er sulten etter en time og må spise fordi jeg ikke klarer å gå sulten. Sånn kan jeg være i flere uker før det blir litt bedre, men så starter det igjen ;) Jeg spiser med god samvittighet, så lenge jeg holder meg til variert, sunn mat. Tenker at babyen trenger det.

Drømmer om koldtbord når jeg sover o.l hehe

Skrevet

Ja får tenke på at det er bra for barnet:) men det blir litt slitsomt til tider. De dagene jeg er litt kvalm så sitter jeg å tenker og drømmer om mat hehe

Skrevet

Apropo koldtbod så sa mannen min sist gang vi var på et "nå forstår jeg hvorfor man tar med kona på dyr restaurant, så de ikke blir feite" Hvor jeg svarte ja nå kan du takke deg selv og stor koste meg med masse dilig mat!:) Vi har ikke vært på koldtbord siden... Men jeg har og kjent meg veldig sulten i perioder og når sulten kom måtte jeg ha mat med en gang uansett hva jeg drev med. Hadde derfor alltid små matpakker og frukt og nøtter med meg overalt. I andre perioder hadde jeg ingen apetit og tvang meg til å få ned det mest essensiell for babyens skykd - fikk dårlig samvittighet ellers. Så det har gått litt opp og ned, men har lagt jevnt på meg.

Skrevet

Hehe jeg er ofte observert med mat i begge hendene og en frukt som buler ut av jakkelomma ute ;) Jobber i barnehage og barna vet hvorfor jeg spiser hele tiden. De synes det er gøy hehe

De er så utrolig forståelsesfulle at de lar meg spise (utenom måltiden) uten å klage selv over at de er sultne ;)

Skrevet

Hehe ja ser som regel meg spise eller ha mat i henda hele tiden også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...