Gå til innhold

Plutselig kom fødselsangsten!!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har født en gang tidligere og det gikk kjempe fint. Følelsen jeg satt igjen med var at dette var ikke noe stress. Nå er jeg 25+6 og er plutselig livredd for å føde. Jeg aner ikke hvorfor jeg er redd eller hva jeg er redd for. Er det flere som har eller opplever dette nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og. Har født før og det gikk veldig fint. Mye på grunn av jordmor som var fantastisk beroligende. Det var liksom ikke så ille.

Men nå som det nærmer seg med stormskritt (termin i morgen) fikk jeg plutselig panikk i sted. Tror nemlig det er noe på gang her. Eneste jeg klarer å tenke på er de intense smertene de siste timene. Livredd for at noe skal gå galt eller at det er en enorm baby. Egentlig livredd for alt og ingenting.

Skrevet

Helt enig!

Termin neste søndag,og dette er nr 2, men ble plutselig redd for alt mulig...

Stort barn,komplikasjoner,liv,helse, ødelagt underliv.. Rart dette her..

Har gleda meg i flere uker,og nå begynner jeg å tenke på alt som var vondt..

Skrevet

Hadde det akkurat på samme måten da nr.2 var på vei :) Hadde drømmefødsel 1.gang, men det skulle vise seg at 2.gang ble akkurat like bra, så du kan nok ta det heeelt med ro :) Angsten forsvinner sannsynligvis i det du får rier og kjenner det er i gang. Da kommer du helt inn i det igjen og alt går sin gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...