Gå til innhold

Skulle hatt en virtuell kokebok!


Gjest amandine

Anbefalte innlegg

Gjest amandine

Takk,iiik! Jeg rakk innpå i går! He he jeg tenker jeg ville fått minst like hetta om jeg var deg! Jeg må nok gå noen runder med meg selv, men tror nok at en sånn halvanonym blogg kanskje kan være noe? Valkyrien sin var ganske anonym! Tenke tenke tenke og takke takke for innspill og delinger. Dere er som vanlig gull

Endret av amandine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man velger jo selv hva man vil skrive på en blogg og om man vil ha bilder f.eks. Min hette i går kom mest av at jeg er usikker på om jeg vil at min profil her inne skal knyttes til bloggen. Deler blogginnlegg med vennene mine på FB, så har ikke noe behov for at den skal være hemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat der var jeg også. Men har funnet ut nå at bloggen er såpass anonym at jeg ikke gidder å stresse. Det ligger to bilder av junior der, men de er begge "ansiktsløse" og kan ikke knyttes til noe, og resten er bare mat. Ingen navn (unntatt mitt) og ingen stedsnavn.

Men jeg er helt enig i at jeg ikke vil reklamere her med at jeg har en blogg, så det er dere krangledamene som vet om den, og ellers venner og facebookvenner ;) Likevel har jeg faktisk fått ganske mange lesere nå, og det er jo litt moro å se :)

 

En blogg kan gjøres så anonym som man vil, og det trenger ikke ligge noe personlig informasjon der. Jeg brukte nicket mitt som navn på bloggen fram til jeg meldte meg inn i Matbloggsentralen.

Og så er det så greit, for man kan bare velge et ferdig oppsett med bakgrunner, farger og alt, så slipper man å gjøre noe mer med det. Eller man kan endre det man vil. Blogging er gjort fryktelig enkelt altså :)

Endret av Mentha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...