Gå til innhold

Kan du gå å legge deg uten

Anbefalte innlegg

Skrevet

at huset er ryddig og rent?

Kjøkkenet mitt ser gjerne bomba ut av og til, men er jeg sliten så lar jeg det stå og tar det dagen etterpå. Vet ikke med dere andre? Må alt være perfekt før du legger deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har somregel dårlig samvittihet. Men det er ofte jeg "sparer" det til dagen etter :P

Skrevet (endret)

Ja, det kan jeg - til en viss grad.

Jeg pleier å ta en kjapp rydderunde når ungene er i seng, sånn at det ser OK ut - om ikke strøket. Kjøkkenet må være ryddet og rent, dog - liker overhodet ikke å stå opp til skittent kjøkken.

Endret av Cmyk
Skrevet

Her er det aldri perfekt, så jeg kan selvfølgelig legge meg uavhengig av det.

Skrevet

Jeg kan gjerne "spare" det til neste dag, men mannen blir gal av det, så ofte er det tatt likevel.. - av han.

Skrevet

Nei, men det spørs jo hva du mener med "perfekt" også da. Etter å ha lest om dib-ere som vasker gulv hver dag, så er kanskje jeg litt lenger ned på den Perfekt-lista.

Vi skal på jobb tidlig om morgenen, så det kan ikke være rot på kjøkkenet eller spisebordet når vi legger oss, har ikke tid til å ta noe ekstra om morgenen.

Skrevet

Nei, kan ikke legge meg og kan ikke slappe av før det ser ok ut. Men oftest tar mannen det som gjenstår på kvelden mens jeg tar leggingen, så jeg kan gå rett på avslapning når jeg kommer tilbake. :)

Skrevet

Nei det kan jeg ikke. Orker ikke tanken på å stå opp til rot, så her ryddes det av både mannen og meg når ungene har lagt seg.

Skrevet

Legger meg ofte i et bomba hus... Så koselig å stå opp neste dag og se alt jeg kan gjøre.

Skrevet

har virkelig ikke tid til alt, derfor er det godt mulig kjøkkenet ikke er ryddig. Heller ikke stua, men har meg en rask runde etter ungen er lagt, så jeg kan slappe av litt før sengetid.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Ja, det kan jeg - til en viss grad.

Jeg pleier å ta en kjapp rydderunde når ungene er i seng, sånn at det ser OK ut - om ikke strøket. Kjøkkenet må være ryddet og rent, dog - liker overhodet ikke å stå opp til skittent kjøkken.

Signerer denne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...