Gå til innhold

Utebukse til tjukke kvinnfolk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg trenger tips om hvor jeg kan kjøpe meg en utebukse. Trenger type softshell eller teknisk, ikke vinterbukse.

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Jaktbuksene" i sportsbutikkene kommer i mange størrelser og er veldig gode til turbruk ol.

Skrevet

Hva er tjukk??

Str 42 eller 64.?

Skrevet

Haha, for en overskrift. Men en sportsbutikk har sikkert det meste av størrelser. Å har de ikke din størrelse, kan de sikkert fortelle deg hvor du burde gÅ. Men det er jo veldig enkelt Å bestille pÅ nett ;)

Skrevet

Stormberg er en varm og god softshellbukse som jeg vet en venninne bruker - hun er rund.

Skrevet

42 er IKKE tjukk! Jeg er ikke 64 heller...mer 50 kanskje? Har alt fra 48-52 i klær, avhengig av hva det er...

Takk for tipsene!

Skrevet

42 er IKKE tjukk! Jeg er ikke 64 heller...mer 50 kanskje? Har alt fra 48-52 i klær, avhengig av hva det er...

Takk for tipsene!

Enig!!! ,men er ikke alle der er det!!

Har du prøvet ellos eller sportsmann

Skrevet

Norrøna Svalbard. Litt dyr, men helt fantastisk bra.

Skrevet

Enig! Ler litt inni meg når folk klager over at de er sååå tjukke og bare Må ned 3 kg... Men for all del, de må få lov å føle det :)

Prøvde å bestille den i går, men den er utsolgt. Saken er jo at jeg ikke VIL være så tjukk mer, men jeg trenger en bukse nå.. Jeg har bukser i alt fra 42 (som jeg var når jeg følte meg slank) og opp til 50 (som er akkurat litt for liten) Så jeg trenger en Nå, som helst ikke skal passe neste år. Derfor gidder jeg ikke å bruke flere tusen. Hadde jeg vært en stabil 40/42 så hadde jeg handla bergans ;)

Skrevet

G sport har visst en kolleksjon med turklær for "tjukke kvinnfolk" som du sier:-)

Skrevet

G sport har visst en kolleksjon med turklær for "tjukke kvinnfolk" som du sier:-)

Oh, det visste jeg ikke! Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...