Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Aldri opplevd å ha sen mens. Nå er jeg snart ei uke over, og det har kommet blod, men ikke sånn at jeg trenger å bruke tampong eller bind. Det har vært litt slimaktig med litt blod på liksom. Jeg bruker å ha regelmessig mens, har alltid hatt det. Jeg har alle tegn på at mensen skulle vært her. Ømme pupper, menssmerter, trØtt osv. Imorrest igjen var det bittelitt blod, men har stoppet opp igjen. Har tatt en test og den var som forventet, negativ. Idag har jeg smerter igjen, ikke så veldig vonde smerter men sånne man har når man har mensen. Jeg og mannen hadde oss 2 ganger når jeg hadde egglØsning, tror jeg. Men vi ''safer'' med å hoppe av svingen siden jeg ikke går på piller eller annet. Og hoppe av i svingen er jo ikke bra, det var jo slik vårt fØrste barn kom til på så det vet vi ikke er sikkert, men vi har gjort det i snart 2-3 år å det er jo rart at det plutselig skal lure seg nå Så, spØrsmålet er jo om jeg faktisk er gravid. Jeg har den tanken med at så lenge det er blod, så er jeg ikke gravid, men jeg bruker å ha kraftig mens. Masse blod den fØrste dagen, for å så avta veldig mye de neste dagene. Hvordan var det for Dere? BlØdde dere når dere var gravid, hadde dere mensen? Når testet dere positivt?
StineT Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 festeblødning tenker jeg, høres veldig ut som det synes jeg ... vent ei stund å ta ny test
Mrs. Bouquet Skrevet 24. oktober 2012 #3 Skrevet 24. oktober 2012 Det er ikke det minste rart om du er gravid etter 2-3 år med å hoppe av i svingen, og dessuten 2 ganger rundt eggløsning. Noen får sent positiv test, andre får tidlig som meg selv.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 Er jeg gravid så er barnet hjertelig velkommen Mulig bare mensen er forsinket, men synes selv det er rart når jeg fikk ømme pupper, smerter osv den dagen mensen skulle vært her Nei, så klart. Hoppe av i svingen er jo ikke sikkert i det hele tatt, som sagt så var det derfor vår nå 4 år gamle gutt kom til verden på Jeg får teste igjen om et par dager Skal innrømme det at om mensen kommer nå så blir jeg litt skuffet. Vært koselig meg en liten en til i familien, og ikke minst så har vår gutt et sterkt ønske om å bli storebror
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå