Gå til innhold

Dere mooncup/ladycup-brukere!

Anbefalte innlegg

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Dette er kanskje et litt yucky spørsmål, men det får gå!

Jeg syns ladycup er helt supert. Null søl og null stress. Eneste problemet er når jeg skal tømme koppen. For det blir jo så snabla tørt i skrufsa, og jeg sliter nesten med å få fingrene oppi der for å få tak i den! Hvordan gjør dere det? Har dere noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Litt glidemiddel på utsiden av fingrene, altså på neglene og yterst på fingertuppen, men ikke for mye, da får du ikke tak i mensbegeret :) Funker her hvertfall, fikk det som råd av andre som bruker det

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Litt glidemiddel på utsiden av fingrene, altså på neglene og yterst på fingertuppen, men ikke for mye, da får du ikke tak i mensbegeret :) Funker her hvertfall, fikk det som råd av andre som bruker det

Ja, det funker sikkert fint hjemme, men det er kanskje en smule snodig å ta med glidemiddel på do når man er på jobb? :D

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Nå har ikke jeg vært på jobb siden jeg tok min i bruk, men de jeg fikk tipset fra jobber, og det vardeteneste de sverget til.. Muligens kjøpe en liten boks av et slag, noe ala "pille boks" (sån liten rund en) å ha i den, så ser det bare ut somom det er paracet eller noe du går med.. Humm,.. Må jeg nesten høre med dem om, men vet hvertfall at eiav dem altidhar medseg veska på do, så hennes løsning er vel nok så enkel...

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Nå har ikke jeg vært på jobb siden jeg tok min i bruk, men de jeg fikk tipset fra jobber, og det vardeteneste de sverget til.. Muligens kjøpe en liten boks av et slag, noe ala "pille boks" (sån liten rund en) å ha i den, så ser det bare ut somom det er paracet eller noe du går med.. Humm,.. Må jeg nesten høre med dem om, men vet hvertfall at eiav dem altidhar medseg veska på do, så hennes løsning er vel nok så enkel...

Det va jo litt lurt, jeg trenger jo ikke å bruke originalflaska :P tro om vaselin eller no sånt kan brukes oppi der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...