Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 1-åringen skriker i timesvis hver kveld. Vil IKKE legge seg selvom hun er dødstrøtt. Hun begynner å gråte så fort hun ser senga. Hva skal vi gjøre? Alle gruer seg til kveldene
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Når legger dere henne? Starter dere kveldstellet tidlig, slik at hun får god tid i forkant? Unngår dere tv den siste timen før leggetid?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #3 Skrevet 24. oktober 2012 Hvordan er leggesituasjonen, sovner hun alene eller er dere hos henne til hun sovner? Hvis dere forlater rommet kan det være en form for separasjonsangst.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 Vi begynner kveldsstellet kl. 18. Tven er sjeldent på. Hun sovner alene for om vi er på rommet er det enda verre. Føler meg helt jævlig som ikke kan få henne til å få en normal søvn
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 24. oktober 2012 #5 Skrevet 24. oktober 2012 sovekarin.no Hun er genial Jeg fikk fenomenal hjelp gjennom en kort telefonkonsultasjon! Ikke gå fra henne, det gjør vondt verre. Hun vet nok at i samme sekund hun treffer madrassen, så forsvinner mamma og pappa. Det føles utrygt. Vær hos henne, syng en sang, stryk henne over håret, vis at du er der. Legg henne ned når hun reiser seg. Gå ut, kom inn igjen etter et par minutt (hvis hun skriker), legg henne ned og stryk over håret igjen, si godnatt og vis at alt er trygt og godt. Gjenta gjenta gjenta. Etterhvert lar du det gå litt lenger tid mellom hver gang du kommer inn og legger henne ned. Prøvd dette?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #6 Skrevet 24. oktober 2012 Prøvd det, men hylinga blir bare verre og verre for hver gang vi går inn
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 24. oktober 2012 #7 Skrevet 24. oktober 2012 Prøvd det, men hylinga blir bare verre og verre for hver gang vi går inn Som sagt, gå inn på sovekarin.no og ring Hun er fantastisk! Min sønn slet med søvn frem til nå nylig (straks 2 år gammel), og etter kun 1 telefonsamtale på 15 minutt, så fikk jeg gjort de endringene som trengtes. Nå sover vi godt alle sammen
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #8 Skrevet 24. oktober 2012 Hva gjorde dere for å få han til å sove?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå