Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Altså, jeg har 2 barn fra før så jeg er ikke ny gamet selv om spørsmålet mitt kanskje høres sånn ut. Vi prøver ikke å bli gravid, men går ikke på noe form for prevensjon --bare hopper av i svingen. Så om jeg blir gravid så er det ikke krise bare så det er sagt. De to andre gangene jeg var gravide så visste jeg at jeg var gravid før jeg i det hele tatt testet positiv. Idag er jeg 4 dager over forventet mens (men jeg pleier å hoppe ca 2+- dager innimellom. Igår begynte jeg å bli små kvalm, akkurat som jeg var i begynnelsen av hvert svangerskap. Har hatt noe helt forferdelig med pms de 10 siste dagene (VELDIG humørsyk). Det har aldri vært så gale før.. men jeg føler meg ikke gravid.. 6 1/2 år siden siste gangen jeg fant ut at jeg var gravid forresten. Og det er typisk at om jeg kjøper en test nå og sjekker, så er den negativ og jeg får mensen dagen etter . Så, mitt spørsmål er..hvor lenge ville dere ha ventet med å teste om ikke mensen kom i mellomtiden? 10 dager?
Gjest Mammas mirakel <3 Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg hadde testet for fire dager siden hvis det var meg men er du gravid så burde den jo gi utslag nå, hvis du da ikke på en eller annen måte har fått litt rot med syklusen. Test test test! Og hold oss oppdatert om resultatet
L-8 Skrevet 24. oktober 2012 #3 Skrevet 24. oktober 2012 Litt i samme situasjon! Vi kjører sikre perioder, og det er bare en drøy uke siden EL, venter mensen til søndag... Men i går så følte jeg meg så rar, paprikaen luktet helt forjævli og smakte spiker, og jeg var liksom litt øm under skambenet... Men er det mulig å merke noe så tidlig i såfall? Sist gang gikk ikke lyset opp for meg før jeg bar i uke 9...
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 Litt i samme situasjon! Vi kjører sikre perioder, og det er bare en drøy uke siden EL, venter mensen til søndag... Men i går så følte jeg meg så rar, paprikaen luktet helt forjævli og smakte spiker, og jeg var liksom litt øm under skambenet... Men er det mulig å merke noe så tidlig i såfall? Sist gang gikk ikke lyset opp for meg før jeg bar i uke 9... jA, jeg merket det dagen etter unnfangelsen jeg med nr 2. Bare visste at jeg var gravid, altså hadde det på følelsen. Derfor jeg er så usikker nå..
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. oktober 2012 #5 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg hadde testet for fire dager siden hvis det var meg men er du gravid så burde den jo gi utslag nå, hvis du da ikke på en eller annen måte har fått litt rot med syklusen. Test test test! Og hold oss oppdatert om resultatet Ja, jeg får vel bare gjøre det. Og vi prøver ikke å bli gravide bare så det er sagt altså hehe;) Mannen min mener at han har fullstendig kontroll på uttrekkingen sin og at det er ingen arbeidskarer som går fra jobben sin for tidlig (om dere skjønner;)) Så han kan ikke forstå at jeg kan være gravid. Venter til på fredag med å teste tror jeg..tror jeg..
anonymemammaen Skrevet 24. oktober 2012 #6 Skrevet 24. oktober 2012 Test med engang så slipper du å lure. Om du er gravid, så slår det ut på en test nå.
L-8 Skrevet 24. oktober 2012 #7 Skrevet 24. oktober 2012 Litt i samme situasjon! Vi kjører sikre perioder, og det er bare en drøy uke siden EL, venter mensen til søndag... Men i går så følte jeg meg så rar, paprikaen luktet helt forjævli og smakte spiker, og jeg var liksom litt øm under skambenet... Men er det mulig å merke noe så tidlig i såfall? Sist gang gikk ikke lyset opp for meg før jeg bar i uke 9... jA, jeg merket det dagen etter unnfangelsen jeg med nr 2. Bare visste at jeg var gravid, altså hadde det på følelsen. Derfor jeg er så usikker nå.. Men når du visste så var det vel fordi dere prøvde? Jeg, som deg, prøver altså IKKE nå... Hadde oss med kondom dagen før EL og uten ca 6 dager før... Tror jeg... Tror nemlig jeg har litt sen EL... Guri, kjenner jeg blir litt stressa....
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. oktober 2012 #8 Skrevet 24. oktober 2012 Litt i samme situasjon! Vi kjører sikre perioder, og det er bare en drøy uke siden EL, venter mensen til søndag... Men i går så følte jeg meg så rar, paprikaen luktet helt forjævli og smakte spiker, og jeg var liksom litt øm under skambenet... Men er det mulig å merke noe så tidlig i såfall? Sist gang gikk ikke lyset opp for meg før jeg bar i uke 9... jA, jeg merket det dagen etter unnfangelsen jeg med nr 2. Bare visste at jeg var gravid, altså hadde det på følelsen. Derfor jeg er så usikker nå.. Men når du visste så var det vel fordi dere prøvde? Jeg, som deg, prøver altså IKKE nå... Hadde oss med kondom dagen før EL og uten ca 6 dager før... Tror jeg... Tror nemlig jeg har litt sen EL... Guri, kjenner jeg blir litt stressa.... Nja nei, vi var ikke forsiktige. Han kom inni meg, vi visste jo hva vi gjorde men det var ikke planlagt for å si det sånn. Ett par dager etter at vi hadde sex så stod jeg i dusjen og fikk en følelse av at jeg var gravid, og at det kom til å bli ei jente. Og det ble det jo og. Ellers kjente jeg ingenting så tidlig nei. Testa da forventet mens ikke kom, og den var positiv. Dagen etter det så ble jeg små kvalm...så bare ballet det på seg kan man si Men lykke til det ordner seg uansett på den ene eller den andre måten
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. oktober 2012 #9 Skrevet 24. oktober 2012 Test med engang så slipper du å lure. Om du er gravid, så slår det ut på en test nå. Ja jeg vet
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #10 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg er litt i samme situasjon, men er temmelig sikker på at jeg er gravid og ganske langt på vei. Har to fra før og har hatt noen slitsomme svangerskap så jeg prøver egentlig å tenke minst mulig på det. Når jeg evt får mage tar jeg en test, hehe.. Røyker og drikker ikke så er ingen fare sånn sett
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. oktober 2012 #11 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg er litt i samme situasjon, men er temmelig sikker på at jeg er gravid og ganske langt på vei. Har to fra før og har hatt noen slitsomme svangerskap så jeg prøver egentlig å tenke minst mulig på det. Når jeg evt får mage tar jeg en test, hehe.. Røyker og drikker ikke så er ingen fare sånn sett Oi sann hehe vet mannen din om det? jeg hadde ikke slitsomme svangerskap, men jeg er veldig overvektig nå..så det er vel det som står sterkest i hodet på meg *flaut*. Men, skal ikke ta sorgene på forskudd..så jeg venter litt til og ser hva som skjer. Jeg har stooor mage fra før, så jeg hadde nok ikke merket noe fra eller til haha:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå