Gå til innhold

Idag er jeg så utrolig glad! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For idag har jeg nådd et stort delmål vektmessig som jeg har sloss for lenge, og har til sammen siden ifjor vår gått ned 20 kilo! :) Måtte bare si det, for det er en så utrolig herlig følelse! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOHOOOOOOO!!! Grattis så mye med oppnådd resultat :-)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

JIPPI! så flink du er og har vært :) 20 kg altså ikke rent lite å ha fått bort det nei :)

Skrevet

For idag har jeg nådd et stort delmål vektmessig som jeg har sloss for lenge, og har til sammen siden ifjor vår gått ned 20 kilo! :) Måtte bare si det, for det er en så utrolig herlig følelse! :)

Gratulerer!! :D jeg er på vei ned selv, og idag sto endelig vekta på 10kg mindre enn da jeg startet i august, det er gøy!! Men ca 20 til jeg må ned da ;)

Skrevet

Tusen takk, folkens! :D :D¨

Og Miss Flua: Det er jo superbra! Jeg skal ned en del mer jeg også. Hvertfall 15 kilo, men det er en GOD start! :) Er jo så motiverende når vekta går nedover! Lykke til! :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet (endret)

Gratulerer :-D Her har jeg gått ned 6 kg på to uker nå, bare fryd og gammen! Har da igjen ca 10 kg til den vekta jeg vil være på.

Har da forøvrig gått ned 45 kg på 5 år, om man teller utenom svangerskapene, med svangerskap i bildet, så er det mer 7 år, men det er da hvertfall rett vei ;)

Endret av <3Barn&Engler<3
Skrevet

Åh Gratulerer!! Du har jo vært rÅflink! Det stÅr det virkelig respekt av!

Stor gratulasjonsklem fra meg! :D

Skrevet

Gratulerer!!:-))) Da har du virkelig stått på, og er nok inne i en god flyt. Jeg har gått selv gått ned 15 kg siden mars, og skal ned 8 til.. Jeg vet akkurat hvor deilig det er når vekten går nedover og alt slitet man legger inn betaler seg :-) Stå på videre:-)

Skrevet

Tusen takk for alle gode ord! :D Det setter jeg utrolig stor pris på! :)

Barn&Engler: Så flink du også er! Lykke til videre! Dette klarer vi! :D

Skrevet

Gratulerer!!:-))) Da har du virkelig stått på, og er nok inne i en god flyt. Jeg har gått selv gått ned 15 kg siden mars, og skal ned 8 til.. Jeg vet akkurat hvor deilig det er når vekten går nedover og alt slitet man legger inn betaler seg :-) Stå på videre:-)

Så flink du har vært! :D Stå på du også, vi kommer i mål begge to! :D

Skrevet

Du er flink du ;):) Er så glad for deg :)

Skrevet

Du er flink du ;):) Er så glad for deg :)

Takk, søta! Det er jammen du og! Stor motivasjon, du! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...