I scream for icecream! Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 For idag har jeg nådd et stort delmål vektmessig som jeg har sloss for lenge, og har til sammen siden ifjor vår gått ned 20 kilo! Måtte bare si det, for det er en så utrolig herlig følelse!
nerdybirdy Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 WOHOOOOOOO!!! Grattis så mye med oppnådd resultat :-)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 JIPPI! så flink du er og har vært 20 kg altså ikke rent lite å ha fått bort det nei
*Miss Flua* Skrevet 24. oktober 2012 #6 Skrevet 24. oktober 2012 For idag har jeg nådd et stort delmål vektmessig som jeg har sloss for lenge, og har til sammen siden ifjor vår gått ned 20 kilo! Måtte bare si det, for det er en så utrolig herlig følelse! Gratulerer!! jeg er på vei ned selv, og idag sto endelig vekta på 10kg mindre enn da jeg startet i august, det er gøy!! Men ca 20 til jeg må ned da
M.O.M Skrevet 24. oktober 2012 #8 Skrevet 24. oktober 2012 Flinke deg!!! Det er jo bare helt fantastisk :-D
I scream for icecream! Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 24. oktober 2012 Tusen takk, folkens! :D¨ Og Miss Flua: Det er jo superbra! Jeg skal ned en del mer jeg også. Hvertfall 15 kilo, men det er en GOD start! Er jo så motiverende når vekta går nedover! Lykke til!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. oktober 2012 #10 Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Gratulerer :-D Her har jeg gått ned 6 kg på to uker nå, bare fryd og gammen! Har da igjen ca 10 kg til den vekta jeg vil være på. Har da forøvrig gått ned 45 kg på 5 år, om man teller utenom svangerskapene, med svangerskap i bildet, så er det mer 7 år, men det er da hvertfall rett vei Endret 24. oktober 2012 av <3Barn&Engler<3
BikkjeBisk Skrevet 24. oktober 2012 #11 Skrevet 24. oktober 2012 Åh Gratulerer!! Du har jo vært rÅflink! Det stÅr det virkelig respekt av! Stor gratulasjonsklem fra meg!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #12 Skrevet 24. oktober 2012 Gratulerer!!:-))) Da har du virkelig stått på, og er nok inne i en god flyt. Jeg har gått selv gått ned 15 kg siden mars, og skal ned 8 til.. Jeg vet akkurat hvor deilig det er når vekten går nedover og alt slitet man legger inn betaler seg :-) Stå på videre:-)
I scream for icecream! Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #13 Skrevet 24. oktober 2012 Tusen takk for alle gode ord! Det setter jeg utrolig stor pris på! Barn&Engler: Så flink du også er! Lykke til videre! Dette klarer vi!
I scream for icecream! Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #14 Skrevet 24. oktober 2012 Gratulerer!!:-))) Da har du virkelig stått på, og er nok inne i en god flyt. Jeg har gått selv gått ned 15 kg siden mars, og skal ned 8 til.. Jeg vet akkurat hvor deilig det er når vekten går nedover og alt slitet man legger inn betaler seg :-) Stå på videre:-) Så flink du har vært! Stå på du også, vi kommer i mål begge to!
I scream for icecream! Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #16 Skrevet 24. oktober 2012 Du er flink du Er så glad for deg Takk, søta! Det er jammen du og! Stor motivasjon, du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå