Gå til innhold

En sterk strek og en svak strek

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok nettopp en doc morris graviditets test og etter noen sekunder viste den en sterk strek og en svak svak strek prøvde og få bilde men den er veldig svak.

Jeg skal ikke ha forventet mens før om rett over ei uke så kan være derfor den er svak. Men har lest før at flere har svake streker.

kan jeg håpe vi har klaffet nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser en strek, og det er jo ikke noe tvil om at det er en strek! Skal det være en til, eller var det den du mente?

Skrevet

Det er denne jeg sikter til skal være to linjer.

Skrevet

Den testen er negativ. Den andre "streken" du har ringet rundt er ikke en strek. Den andre streken skal komme mellom de 2 ringene :)

Skrevet

Aha! Åpnet hele siden, sÅ kom HELE testen ogsÅ, hehe! Tja, vanskelig Å si, jeg har ikke erfaring med sÅnne tester, men hvis du er usikker kan du ikke bare kjøpe en cb digital? :)

Skrevet

Strek er strek! Men så tidlig som 1 uke til mens? Har du tidlig eggløsning da eller? for det er vel ikke mulig å se det så tidlig etter EL? Eller?

Skrevet

Er det der streken skal dukke opp? Trodde den skulle være nærmere den sterke streken, så for meg ser det ut som at det er noe feil med testen. Jeg ville tatt en ny :)

Skrevet
Strek er strek! Men så tidlig som 1 uke til mens? Har du tidlig eggløsning da eller? for det er vel ikke mulig å se det så tidlig etter EL? Eller?

Jeg tar det tilbake. Det er ikke en strek. Test-streken skal være mye nærmere kontrollstreken....Sorry :(

Skrevet

Den testen er negativ. Den andre "streken" du har ringet rundt er ikke en strek. Den andre streken skal komme mellom de 2 ringene :)

Det står på testen to streker viser gravid det er fra Docmorris tok den ut og se hvor de jeg har tatt runding rundt skal se og de bilde lukene er der som jeg har ringer rundt.

Der i midten som du mener har ikke noe luker og har deksel over så går ikke og se om man ikke åpner den i tilfelle.

Skrevet

Det står på testen to streker viser gravid det er fra Docmorris tok den ut og se hvor de jeg har tatt runding rundt skal se og de bilde lukene er der som jeg har ringer rundt.

Der i midten som du mener har ikke noe luker og har deksel over så går ikke og se om man ikke åpner den i tilfelle.

De skal ikke åpnes. Den er lik som de fra billigstester, tostreker osv osv. Den får en slags strek akkurat i overgangen testområdet til pinnen. Men det er fordi fargen fra testområdet henger igjen...

Skrevet

Takk for svar jeg får bare vente og se om noen uker og ta en ny test : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...