Gå til innhold

Igår brukte jeg penger på MEG!

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Careface
Skrevet

Kan ikke huske sist jeg virkelig unte meg selv ting. Kjøper alltid bare klær til datteren min og mannen når jeg synes han trenger noe nytt :P

Igår hadde jeg noen timer i byen og siden datteren min sov i vognen hadde jeg god tid til å kikke rundt.

Og til alles overraskelse kjøpte jeg meg både bukse og genser!! :D Og det føltes GODT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det mer! Er misforstått snillhet at ungene skal få alt og vi foreldre ingenting. Det har verken vi eller ungene godt av.

Grattis med nye klær :)

Skrevet

HURRA, Gledelige nyheter! Grattis med nye klær :-)

Skrevet

Huff. Sånne som deg hi gir meg dårlig samvittighet. Tenker ikke over det en gang når jeg kjøper noe til meg. Verdens største selvfølge. En ting mellom deg og med er nok perfekt :)

Skrevet

Vi må nok bli flinkere å handle til oss selv ja, jeg prioriterer alltid å kjøpe klær til barna, og de har mye klær, mens jeg kunne godt tenkt å freshe opp garderobeskapet litt. Tror faktisk jeg skal gjøre som deg, å dra på shopping til meg selv ;)

Skrevet

Så bra!

Jeg er enda der at jeg unner meg selv med å kjøpe noe jeg har lyst på til mini.

Skrevet

Jeg tok en shoppingtur selv i går og det var godt å bare plukke tøy uten å tenke noe over det :)

Er så lenge siden jeg handlet til meg så det var godt :) :)

Skrevet

Pga at vi ikke har værdens beste økonomi. Har jeg begynt og kjøpe brukte klær. De er selfølgelig pene og hele. For en stund siden var jeg på rødekors. Jeg fikk 10 dongeribukser, Mange var dyre merker. Betalte 70 kr!!Enkelte var kanskje brukt en gang :) Eneste jeg ikke kjøper brukt er sko, og selfølgelig undertøy :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...