Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Fint eller harry, og har dere sånne? Om ja, i hvilket rom i huset?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Ingen som mener noe som helst om dette?
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 24. oktober 2012 #3 Skrevet 24. oktober 2012 Mamma har brodert det til ungene. Jeg liker dem, rett og slett fordi mamma har lagd dem Henger på rommet til ungene.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 Farmoren har brodert til begge ungene. Jeg hadde nok brodert selv om ikke hun hadde gjort det. Henger på rommet deres.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Syns det er fint jeg. Og litt ekstra spesielt når bestemor har brodert. Lagt sjela si i det. Koselig syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg syns det er fint og koslig. Her har oldemoren brodert til eldstemann, og gjør sikkert det til minstemann og. Den til eldstemann henger over senga hans som pynt, og det skal sikkert lillebror sin og gjøre når han får eget rom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå