Gå til innhold

novemberbarn ble oktoberbarn :)


mie75

Anbefalte innlegg

Hadde termin 29.nov. 22 okt kl 22 gikk vannet, 5 uker for tidlig. Kom på føden kl 23, og kl 03.13 kom gutten til:) kjapp enkel fødsel:) gutten var 2840gr og 46cm og er i rimelig fin form:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye :) Da skal jeg vente enda mer siden jeg har termin 10.november hehe... Håper alt er vel med dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nr 4 :) alt vel med oss :) sliter litt med matinntak, så han har sonde, men regner med at det kommer seg om noen dager:) tusen takk damer, og lykke til i innspurten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

ÅyÅy, gratulere sÅ mye! :)

 

Godt Å høre alt gÅr bra etter omstendighetene :) Fikk du noen forvarsel pÅ dette? Eller bare skjedde plutselig at du var totalt uforberedt? :o

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer kjempe masse :) har de andre fødslene også startet med at vannet har gått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter også nr 4 .. termin 9 nov hatt masse vonde kynnere som liksom ikke helt vil ta seg opp så det blir baby ut av dem men VENTER veldig nå altså... nr 3 kom 3 uker tidlig.... men følte termin fra ulyd var sen... men men .. en dag om gangen så er babyen plutselig her !!! Gratulere så masse til deg som er ferdig håpe matingen fort går bedre da blir alt lettere KOS deg !!!! det skal jeg prøve på m magen enn så lenge men gleder meg til å ha babyen ute å kose med !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...