Cinnamon4 Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Griner så snørr og tårer renner. Private pracsis utløste det, en scene der. Gruer meg så fælt til fredag, for å sjekke om det er liv i spira eller ikke. Gruer for alt. Evt utskraping, evt blødning... Full av hormoner og kjenner at jeg bare har lyst å krype under dyna frem til fredag og bli der. Føler meg helt ødelagt. Går med klump i halsen hele tiden og er så redd de tre andre barna merker noe, de vet ikke om graviditeten ennå. Sorry, men håper noen kan løfte meg opp et par hakk her inne igjen ikveld, hjelper å høre om andres erfaringer og tanker.
Gjest sug lut Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har ikke lest din historie fra før, hva er grunnen til at det skal sjekkes, og hvor langt er du på vei? Alt jeg kan si er at det kan være mye skummelt og angstvekkende underveis i et svangerskap uten at det går galt, men det er jo en fattig trøst for deg nå, antakelig.
marsgutt 2013 Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 hoff:( føler med deg. får håpe natten ikke blir like lang som i går. hvordan går det ellers da? føller du at noe er galt? og husk så lenge du ikke blør så er d mye håp for at det er som jeg sa i går. at legen din ikke kan og bruke aparate nok. sender en klem
Cinnamon4 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2012 Takk <3 Nei, jeg blør ennå ikke og føler meg mer og mer gravid. Nå har lysta på andre ting kommet også, sambo måtte kjøre på Kiwi 22-.50 og kjøpe rømmegrøt. Det spiser jeg aldri ellers, annet enn når jeg er gravid. Nå sitter jeg her kvalm av rømmegrøten og spiser en brødskive og griner. Sår i øynene og tett i nesa. Æsj. Sug lut; Er nok ikke mer enn 7-8 uker, men veldig ønsket og etterlengtet denne siste. Har usikker syklus så legen min har sett på ul 4 ganger totalt nå for å finne ut hvor langt jeg er påvei. Første gang for 5 uker siden. Da så hun at det var en graviditet på gang, men ikke blitt plommesekk eller noe ennå. Gangen etter var det en liten flekk inni en plommesekk. Uka etter der var det en større flekk, men så ikke noe hjerte. Og nå var det altså tomt. Og jeg har ikke blødd. Rart også at jeg hadde positiv test for 5-6 uker siden, opptil flere her hjemme og også hos fastlegen - også etterpå.
*SommerFrisk* Skrevet 24. oktober 2012 #5 Skrevet 24. oktober 2012 Følelsen du går med nå er helt forferdelig. jeg vet hbordan du har det og syns fryktelig synd på.deg nå! Kan du ikke ta turen innom.fastlegen imårra.da, og.få.målt hcg nivået ditt? Det fikk jeg gjøre, da har de svar.dagen etter. så slipper du iallefall.torsdagen å.gå.og grue deg? Føler meg deg, den usikkertheten der er.noe av det vondeste .:'( Klem til deg midt i nstta. ps. sorry stavegeil. dopa på sykehus. ikke myrd.meg.
Gjest sug lut Skrevet 24. oktober 2012 #6 Skrevet 24. oktober 2012 Sug lut; Er nok ikke mer enn 7-8 uker, men veldig ønsket og etterlengtet denne siste. Har usikker syklus så legen min har sett på ul 4 ganger totalt nå for å finne ut hvor langt jeg er påvei. Første gang for 5 uker siden. Da så hun at det var en graviditet på gang, men ikke blitt plommesekk eller noe ennå. Gangen etter var det en liten flekk inni en plommesekk. Uka etter der var det en større flekk, men så ikke noe hjerte. Og nå var det altså tomt. Og jeg har ikke blødd. Rart også at jeg hadde positiv test for 5-6 uker siden, opptil flere her hjemme og også hos fastlegen - også etterpå. Selv om du har barn fra før, og selv om du "bare" er sju-åtte uker har du selvsagt lov til å være både urolig, redd og ikke minst knyttet til dette nye livet i deg. Jeg håper du kom gjennom natten med litt søvn også, det er vondt å gruble. Håper fredag gir deg det svaret du ønsker.
Cinnamon4 Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2012 Takk for svar. Føler jeg går inn i en depresjon her, vil bare sove meg frem til fredag, men det går jo ikke. Svangerskapsdepresjon er noe jeg har hatt i sterk grad de to siste sv.skapene også, nå blir det helt ille virker det som. Har nedtelling til fredag. Men gruer meg så veldig. Er så redd for å få høre at det desverre er en tom plommesekk og de må ha utskraping. Gruer både for å være vekk hjemmefra og for selve prosedyren, hater sykehus. Og gruer for tiden å prøve pånytt, vente på ny mens, nye tester... Huff, føler meg virkelig nede nå altså, og så så gravid som jeg føler meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå