Papegøyeblomst Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg trenger tips til en med mye fuktighet, blir så tørr i ansiktet utover vinteren, og den jeg bruker til vanlig gir ikke nok fukt lenger. Hva bruker dere? ( ikke sånn kuldekrem til lange skiturer, men til vanlig bruk hjemm/jobb) Har blandingshud.
Papegøyeblomst Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #2 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg trenger tips til en med mye fuktighet, blir så tørr i ansiktet utover vinteren, og den jeg bruker til vanlig gir ikke nok fukt lenger. Hva bruker dere? ( ikke sånn kuldekrem til lange skiturer, men til vanlig bruk hjemm/jobb) Har blandingshud. jeg mente selvsagt FUKTIGHETSKREM
Gjest Hercule Poirot Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Neutral sin, bl.a. fordi den ikke stinker parfyme.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg bruker Cliniques Superdefense SPF 25 Age Defense Moisturizer for very dry to dry skin. Har blandingshud og dette er den eneste som funker. Har prøvd andre men huden min omtrent krakkelerer etter få dager med andre kremer.
petite fleur Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Vichy oligo, kjøpes på apoteket. De har flere forskjellige for hver hudtype. Jeg blir litt tørr på vinteren og bruker den lyseblå Vichyen. Har brukt andre kremer i samme serie da jeg var yngre, har vært trofast mot Vichy i snart 10 år
anonymemammaen Skrevet 23. oktober 2012 #8 Skrevet 23. oktober 2012 Decleor hydra floral, den er fantastisk!
Von Hertelhofen Skrevet 23. oktober 2012 #9 Skrevet 23. oktober 2012 A derma sin exomega krem. Det er min nye altmuligkrem. Alt fra fjes til eksem og såre barnerumper men den inneholder ikke spf desverre.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 Decubal fra apoteket ueten parfyme, eller rett og slett spenol. Ikke noe fancy men funker. Jo feitere kremen er jo mer effektiv er den på ordentlig tørr hud. Spenol er også billigst. Kan brukes til så mangt.
Pigalopp:-) Skrevet 23. oktober 2012 #11 Skrevet 23. oktober 2012 Garnier som jeg kjøper på vanlig matbutikk. Den grønne.
Papegøyeblomst Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #12 Skrevet 23. oktober 2012 Tusen takk for tips - skal prøve Clinique sin :-) Active moist blir for "tynn" for meg, gik ikke nok fukt.
Gjest pizzadilla Skrevet 23. oktober 2012 #13 Skrevet 23. oktober 2012 Sjekk innholdet før du kjøper produktet. Mineralolje eller parrafinum liqudum er det samme og er laget av det samme som driver bilen din. Dette tørker ut huden din i lengden og ødelegger den. Methylparaben er også veldig vanlig. Det fins gjerne i rynkekremer, den fungerer motsatt... Sjekk ut bioelements. De lager produkter som funker og ikke er fulle av dritt:-)
Cruella De Vil Skrevet 24. oktober 2012 #14 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg bruker Dermalogica Skin smoothing cream, og er veldig fornøyd med den. Jeg har nokså tørr, fin hud, da, så det er ikke sikkert den passer til deg. Hvis du har tid og råd, ville jeg for øvrig stukket innom en hudspesialist og spurt om råd om hvilken krem som passer for deg, gode hudkremer er en av luksusene jeg spanderer på meg selv.
L-8 Skrevet 24. oktober 2012 #15 Skrevet 24. oktober 2012 Origins - a perfect world eller Clinique - moisture surge intense (dry to very dry combo) Bytter litt på, liker begge
2010 Mammaen Skrevet 25. oktober 2012 #17 Skrevet 25. oktober 2012 Dermologica Skin Smoothing Creme er super og den funker om du har ganske tørr blandingshud. Har samme hudtype selv og sverger kun til denne!
☆☆☆ Skrevet 25. oktober 2012 #19 Skrevet 25. oktober 2012 Sommarhalvåret brukar eg lette kremar, dei har nokre fine på apoteket. Om vinteren brukar eg a-creme (den brune krukka). Den inneheld parabener, med berre "frikjende" sortar (altså ikkje mistenkte hormonhermarar). Den er feitare enn vanlege ansiktskremar, noko eg treng vinterstid . Funkar forresten som kuldekrem også.
Hybelkanina Skrevet 25. oktober 2012 #20 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg bruker Clarins Vital day nå på høst / vinter. Dyr som juling, men mye av det andre jeg har prøvd får huden min til å virke et nummer for liten på vinteren når jeg blir så tørr.
Vilja<3 Skrevet 25. oktober 2012 #21 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg bruker en fra green people, kjøpt på Vita. Utrolig god! Har blandingshus og huden blir så deilig og ren av den, ingen kviser som jeg får av mange andre kremer med mye fuktighet.
Miamimom Skrevet 25. oktober 2012 #22 Skrevet 25. oktober 2012 Decleor hydra floral, den er fantastisk! Det synes jeg også :-)
3barnsmor_to_be Skrevet 25. oktober 2012 #23 Skrevet 25. oktober 2012 Decleor hydra floral, den er fantastisk! Det synes jeg også :-) Jeg også bruker denne! skal aldri slutte!
PeppaPig Skrevet 25. oktober 2012 #24 Skrevet 25. oktober 2012 Estée Lauder daycream. Litt dyr men kjøper på tax free. Beste ansiktskremen jeg noensinne har brukt. Mannen min sniker seg også til å bruke den da han syns den er kjempegod.
anonymemammaen Skrevet 25. oktober 2012 #25 Skrevet 25. oktober 2012 Nei, hydra floral kremen er suveren, skal heller aldri slutte med den altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå